کد خبر: 215891
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

این روزها با بالارفتن بی سابقه قیمت خودروهای وارداتی و ممنوع شدن واردات آنها ، قطعا بسیاری از مشتریان این قبیل خودروها یا توان خرید خود را از دست داده و یا اینکه این مبالغ به لحاظ عقلانی توجیه و ارزش پرداخت را برای آنها ندارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،از سوی دیگر بازار شاسی بلندها نیز به عنوان پر طرفدارترین بخش خودروهای وارداتی با توجه به شرایط اخیر ، ممنوع شدن واردات و پیش فروش مدلهای 2018 همانند سایر خودروها به طرز چشمگیر رشد داشته و به طور مثال  محصولات توسان و اسپورتیج دو برند کره ایی هیوندای و کیا که همواره پر طرفدارترین شاسی بلندهای وارداتی بودند به محدوده 400 میلیون تومان و حتی بالاتر از ان هم رسیده که عملا آنها را از دسترس خرید بسیاری خارج مینماید. حال این تقاضای بازار قطعا از طریق چینی های مشابه با محصولات وارداتی که  رقابت تنگاتنگی را با خودروهای وارداتی اغاز نموده اند باید تامیین گردند ، به نوعی چری تیگو7 را باید نخستین چینی ساختار شکن نامید که این ریسک را پذیرفت و برای رقابت با خودروهای مطرح بازار وارداتی ها ، پا در عرصه رقابت نهاد. این شاسی بلند لوکس وساختار شکن چینی با توجه به توانایی های فنی و اپشن های بالای ایمنی و رفاهی هم اکنون با قیمت مناسب لقب لوکس ترین شاسی بلند موجود بازار را با خود به خود اختصاص داده است که در مقابل بهای محصولات نسبتا مشابه کره ایی با برچسب قیمت حدود 400 میلیون کاملا ارزش خرید را دارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Babakm ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    موافقم. من دارمش و بسیار راضیم. لکسوس ان ایکس نیست ولی در حد خودش و بقیمتش نسبت به بقیه ارزنده ست. چین که هیچ حتی اگه افغانستانم یه همچین خودرویی با این کیفیت تولید میکرد ارزنده بود
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    چقدر بدبختیم که لوکس ترین شاسی بلندمون یه ماشین چینی هست
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    مبارک ملت چینی سوار ایران...
  • امیر ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    بله شکر هندوستان و شکر مازندران هر دو شیرین بود اما این کجا و آن کجا" مجید جان" موقع خریدو فروش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =