کد خبر: 220271
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

پیشرانه سه لیتری این شاسی‌بلند که به کمک توربوشارژ و موتورهای برقی توان ۳۳۵اسب‌بخاری پیداکرده، هیچ نیازی به توان بیشتر را ایجاد نمی‌کند، اما همیشه هستند افرادی که رقم بالاتری از توان را طلب می‌کنند.

به گزارش «اخبار خودرو» ،  آئودی Q8 برای بسیاری از افراد توان کافی برای هر کاری را داراست. پیشرانه سه لیتری این شاسی‌بلند که به کمک توربوشارژ و موتورهای برقی توان ۳۳۵اسب‌بخاری پیداکرده، هیچ نیازی به توان بیشتر را ایجاد نمی‌کند، اما همیشه هستند افرادی که رقم بالاتری از توان را طلب می‌کنند. ما می‌دانیم که نسخه‌های SQ8 از این شاسی‌بلند در راه هستند، اما ظاهرا مهندسان آئودی به فرمولی دست‌یافته‌اند که می‌تواند توان بیشتری را به ارمغان بیاورد و درنهایت نسخه RS این خودرو نیز عرضه شود. 
این خودروهای به‌شدت ارتقا یافته جهت آزمایش دقیق‌تر راهی پیست نورنبرگ شده‌اند و البته روی سپر، رکاب‌ها و بخشی از چراغ عقب و جلو برچسب‌هایی را دارند تا از ظاهر نهایی خودرو حفاظت کند. اما اگر به این برچسب‌ها توجه نکنیم، دیسک‌های ترمز این خودرو برایمان بیشتر جذابیت پیدا می‌کنند که سایز بسیار بزرگی دارند. این احتمال وجود دارد که نسخه RS آئودی Q8 از پیشرانه‌ ضعیف شده لامبورگینی اوروس و پورشه کاین استفاده کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =