کد خبر: 220978
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

خودروهای چینی این روزها با افزایش قیمت نسبت به کارخانه روبرو شده اند ، برخی از خودروهای چینی گویا این روزها باب دل مشتریان ایرانی بوده و با اختلاف قیمت در بازار جای خالی خودروهای وارداتی را پر می کنند.

به گزارش «اخبار خودرو​» به نقل از عصر ایران، مشتریان خودروهای کره ایی و سایر وارداتی ها این روزها با مقایسه قیمت ها برخی از  خودروهای چینی های تولید داخل  آن را مقرون به صرفه تر می دانند چراکه هم به لحاظ زیبایی و آپشن و هم تداوم حضور و بالطبع آن بحث خدمات پس از فروش ، می توانند مطلوب باشند.

حال با توجه به موضوع ارز و همچنین بسته بودن سایت فروش مدل های پر طرفدار این خودروها  از سوی خودروساز در ایران شاید باید باز هم شاهد افزایش قیمت در این خودروها باشیم .

در اینجا به برخی نمونه های چینی های پر طرفدار بازار می توان اشاره کرد، به طور مثال تیگو 7 که لوکس ترین شاسی بلند چینی بوده و از همان ابتدا نیز برای رقابت با شاسی بلندهای وارداتی به بازار عرضه شد با اختلافی بیش از 50 میلیون تومان نسبت به قیمت کارخانه به فروش می رود که این امر برای سایر محصولات چری چون تیگو5 و برخی چینی های دیگر چون جک و هایمای نیز صادق است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =