کد خبر: 221223
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۸
بی وای دی کین پرو

شاید بتوان BYD کین پرو را یکی از زیباترین سدان های تولید شده توسط خودروسازان چینی تا کنون دانست. این اتومبیل قرار است بطور رسمی در 20 سپتامبر در بازار چین معرفی شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، شاید بتوان BYD کین پرو را یکی از زیباترین سدان های تولید شده توسط خودروسازان چینی تا کنون دانست. این اتومبیل قرار است بطور رسمی در 20 سپتامبر در بازار چین معرفی شود. کین پرو در صورت ورود به بازار در سه تیپ کلی بنزینی، الکتریکی و هیبریدی (PHEV) عرضه خواهد شد.

بی وای دی کین پرو

نسخه بنزینی به نوبه خود با دو پیشرانه 1.5 لیتری 109 اسبی و 1.5 لیتری توربوی 154 اسبی قابل سفارش می‌باشد. مدل الکتریکی با یک موتور برقی 163 اسب بخاری قادر است با یک بار شارژ مسافت 500 کیلومتر را طی نماید. اما بهترین انتخاب قطعا نسخه هیبریدی خواهد بود که موتور 1.5 لیتری توربو را با موتور برقی ادغام کرده و به توان ایده آل 285 اسب بخاری دست یافته است. BYD این نسخه را به طور مختصر DM نامگذاری کرده که مخفف دو موتوره (Dual Motor) می‌باشد.

قیمت نسخه بنزینی در بازار چین از 100 هزار یوآن (حدود 200 میلیون تومان) شروع شده و در نسخه های برقی و هیبریدی با توجه به یارانه پرداخت شده از طرف دولت چین به ترتیب 170 و 160 هزار یوآن خواهد بود. بنابراین مشخص است که گزینه هیبریدی با قیمت کمتر و قدرت بیشتر نسبت به نسخه تمام برقی انتخاب بهتری به شمار می‌آید.

عنوان

البته همه چیز در مورد کین پرو به قدرت موتور ختم نمی‌شود و در طراحی داخلی نیز با یک خودروی کاملا مدرن روبرو هستیم. به ویژه خطوط لبه دار و تیز به کار رفته در داخل هیجان یک اتومبیل اسپرت را القا می‌کند. یک نمایشگر لمسی 12.5 اینچی با قابلیت چرخش بر روی داشبورد نصب شده تا اطلاعات لازم را در اختیار راننده و سرنشین ها قرار دهد.

BYD در ماه های گذشته به دلیل فروش پایین تحت فشار قرار داشته و این نگرانی وجود دارد که دولت چین یارانه این شرکت را قطع نماید. اما این خودروساز بسیار امیدوار است که کین پرو بتواند اوضاع را دگرگون نماید.

بی وای دی کین پرو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =