کد خبر: 221810
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
ولا V۵ اتوماتیک

گروه خودروسازان راین که به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان داخلی به عرضه خودرو ولا V5 می‌پردازد، چندی پیش شرایط فروش این خودرو سدان را اعلام کرد و باتوجه به استقبال خریداران، روز گذشته شرایط فروش آن تمدید شد.

به گزارش «اخبار خودرو»، در شرایط پیش‌فروش ودیعه‌ای این خودرو مشتریان باید در ابتدا مبلغ 30میلیون‌تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت به حساب این شرکت واریز کنند و پس از 45‌روز، ودیعه دوم را، که آن هم مبلغ 30میلیون‌تومان است، بپردازند. موعد تحویل خودروها نیز 90‌روزه بوده و مابقی مبلغ پس از کسر سود مشارکت، در زمان تحویل خودرو از مشتری اخذ خواهد شد. گفتنی است در این طرح، سود مشارکت، 15‌درصد و سود انصراف 12‌درصد محاسبه خواهد شد، همچنین در این مدت سند خودروها آزاد خواهد بود. علاقه‌مندان به ثبت‌نام این خودرو باید به‌صورت حضوری به نمایندگی‌های فروش خودروسازان راین در سراسر کشور مراجعه کنند. این سدان اقتصادی از پیشرانه 1.5‌لیتری 16سوپاپ مجهز به سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها (VVT) بهره می‌برد که 97 اسب‌بخار، قدرت و 135‌نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گفتنی است سری جدید این خودرو مجهز به جعبه‌دنده 4سرعته اتوماتیک است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • kiomars IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    1 0
    با توجه به تجارب مشابه و وضعیت کنونی بازار در صورتی که مشتریان استقبال نشان داده بودند طی چند دقیقه سایت بسته میشد و مابقی خوراک دلالان خودی بود. ظاهرا استقبالی در کار نیست
  • حمیدرضا باب الحوائجی - وبلاگ نویس IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    0 0
    سلام برای من همیشه سوال بوده که چرا تقریباً همه ی وبسایت های فعال در حوزه ی خودرو (پایگاه خبری) بخش مهمی از خروجی خبری را به انعکاس شرایط فروش خودروها اختصاص داده اند؟ برخی حتّی یک برند مشخصی را دائما به روز رسانی می کنند یا چندین نوع ماشین از چند سازنده. مگر سازنده ی محترم از امکاناتی نظیر وبسایت برخوردار نیست؟ به هرحال اطلاعرسانی خوب است ولی به نظرمیآید هرکس مشتاق باشد در حقیقت باید به تارنمای رسمی آن خودروساز مراجعه کند. یا با سرچ گوگل، به لینک های آن وبسایت دست یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =