کد خبر: 222621
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
خودرو‌های ام وی ام و چری

شبکه امداد جاده‌ای و سیار مدیران خودرو با بیش از 120 محدوده امداد رسانی در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور همراه مشتریان خواهد بود. بازدید و حمل رایگان به محل نمایندگی در دوره گارانتی از جمله خدمات ویژه امداد سیار مدیران خودرو به مشتریان ام وی ام و چری.

به گزارش «اخبار خودرو»،سفرهای زمینی در کشور پهناوری همچون ایران به دلیل هزینه کمتر و همچنین جاذبه‌های طبیعی و تنوع اقلیم به یکی از اصلی‌ترین اشکال سفر در ایران تبدیل شده است. گذشته از لزوم اینمی راه ها و استاندارد سازی جاده‌ها و همچنین ضرورت وجود خودروهای ایمن، شرط سومی برای یک سفر ایمن را می‌طلبد تا مشتریان با خیال آسوده تری راهی جاده های کشور شوند.

 امداد جاده‌ای و یا سیار ضلع کامل کننده یک سفر ایمن است. شرکت مدیران خودرو با ایجاد شبکه پوشش امدا جاده‌ایی در بیش از 200 محدوده در مهمترین نقاط مواصلاتی کشور به عنوان پشتیبان مطمئن در جاده‌ها در کنار مشتریان خودروهای ام وی ام و چری خواهد بود. خدمات قابل ارائه توسط شبکه امداد جاده‌ایی شامل رفع ایرادات اولیه، تعویض قطعات مصرفی که دچار مشکل شده و همچنین رفع ایرادهای الکتریکی قابل انجام در محل است. در صورت عدم امکان تعمیر در محل خودرو به نزدیکترین نمایندگی انتقال داده خواهد شد. لازم به ذکر است کلیه هزینه‌های بازدید و در صورت نیاز حمل به محل نمایندگی در دوره گارانتی خودروها رایگان خواهد بود.

شبکه امداد رسانی مدیران خودرو از ابتدای سال 97 در مجموع پنج کمپین امداد رسانی جاده برگزار کرده است. کمپین‌های امداد نوروز 97، امداد ویژه اعیاد ماه رمضان، کمپین ویژه تعطیلات عید قربان، کمپین پایان تعطیلات تابستان و کمپین امداد رسانی به زائرین در ایام اربعین از جمله طرح های برگزار شده توسط امداد جاده‌ایی مدیران خودرو است.

اعضای خانواده بزرگ مدیران خودرو در سفرهای خود می‌توانند در صورت نیاز بطور شبانه روز با مرکز تماس 47651-021 و با ارائه مشخصات خودرو و محل توقف از خدمات حمل به محل نمایندگی در کوتاه ترین زمان بهرمند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =