کد خبر: 222882
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

نسل کنونی آئودی A3، در کلاس‌های سدان و کانورتیبل در بازار ایالات‌متحده به فروش رفته و نسخه هاچ‌بک آن نیز پلاگین هیبرید بوده که به نظر نمی‌رسد برای سال 2019، فروش آن از سوی شرکت آلمانی ادامه داشته باشد. 

به گزارش «اخبار خودرو»، آئودی A3 یکی از مدل‌های پرفروش و پرتقاضای این خودروساز آلمانی است که توانست از سال 2015 به بازار ایالات‌متحده راه پیدا کند. نسل کنونی آئودی A3، در کلاس‌های سدان و کانورتیبل در بازار ایالات‌متحده به فروش رفته و نسخه هاچ‌بک آن نیز پلاگین هیبرید بوده که به نظر نمی‌رسد برای سال 2019، فروش آن از سوی شرکت آلمانی ادامه داشته باشد. 
حال به تازگی تصاویری از نسل جدید این خودرو با پوشش استتاری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این خودرو به‌زودی به‌صورت رسمی معرفی و رونمایی خواهد شد.   اگرچه A3 هنوز چهره واقعی خود را نشان نداده است اما براساس تصاویر جاسوسی می‌توان فهمید که این خودرو تازه‌وارد آلمانی، شباهت‌های زیادی به آئودی A1 دارد که به‌تازگی رونمایی شده است. این تصاویر جاسوسی، همچنین نمایی مبهم از درون کابین خودرو را نیز به ما نشان می‌دهند. کابینی که اگرچه با زاویه‌های تیز و عجیـــــبی طراحی‌شده است اما راننده‌محــــــور بوده و به نظر می‌رسد که با صفحه ‌نمــــــایش جدید لمسی نیز نمـــــــای جـــذاب‌تری به خود گــــــرفته است. 
مشخصات فنی و اطلاعات مربوط‌به قوای محرکه این خودرو تاکنون از سوی این خودروساز اعلام نشده است اما باتوجه‌به سیاست‌های آئودی، به‌نظر می‌رسد که این شرکت در خودرو جدید خود از انواع موتورهای چهارسیلندر توربــــــــوشارژ، نسخه‌های پلاگین هیبرید و حتی یک نسخه کاملا برقی استفاده کند. تولید نسخه سدان A3 نیز بعد از اینکه تولید نسخـــــه هاچ‌بک آن شروع‌ شده و به فروش رفت، انجـــــــام خواهد گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =