کد خبر: 222908
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
مسابقات فرمولا E

آخر هفته آینده پنجمین فصل از مسابقات فرمولا E فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و این در حالی است که رقبای جدیدی در پشت خط استارت منتظر هستند که با پیشکسوتان این کلاس به رقابت بپردازند.

به گزارش «اخبار خودرو»، ب‌ام‌و و نیسان درحالی فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ فرمولاوان را آغاز می‌کنند که پورشه و مرسدس‌بنز نیز خودروهای برقی‌شان را به این مسابقات آورده‌اند.

پیش‌ازاین نیز جگوار، ماهیندرا، نیو و آئودی برندهای معتبر خودروسازی بودند که در مسابقات فرمولا ای تیم‌داری را آغاز کرده بودند. اما اگر به خاطر بیاورید پنج‌سال پیش که فعالیت این مسابقات آغاز شد، قرار بر این بود از تکنولوژی‌های استفاده‌شده در این خودروها برای گسترش فناوری خودروهای برقی در سطح شهر استفاده شود. اما ظاهرا این روند طی پنج سال اخیر بیشتر به سمت رقابتی خود رفته تا کاربردی بودنش.

تریستان سومرسکیل، مدیر پروژه آئودی فرمولاای عنوان کرده است: «سال گذشته اولین کار گروهی واقعی ما انجام شد و چیزی که درنهایت توسعه دادیم، بیشتر برای سریع‌تر رفتن در پیست بود. بنابراین مواردی که از آن‌ها استفاده کردیم، چیزی به خودروهای برقی که قرار است آئودی معرفی کند اضافه نمی‌کنند. شاید در بلندمدت این روند تغییر کند.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =