کد خبر: 223126
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
لامبورگینی اوروس

این تیونر قطعات موردنظر را اوایل سال آینده عرضه خواهد کرد اما از حالا می‌توان آن‌ها را سفارش داد. کیت ورشتینر شامل اسپلیتر گیراتری است.

به گزارش «اخبار خودرو»، لامبورگینی اوروس به خودی خود یکی از باابهت‌ترین و گیراترین شاسی‌بلندهای بازار است اما تیونری به نام ورشتینر یک کیت بدنه را در نظر گرفته که باعث افزایش جذابیت‌های این شاسی‌بلند ایتالیایی شده است. 


این تیونر قطعات موردنظر را اوایل سال آینده عرضه خواهد کرد اما از حالا می‌توان آن‌ها را سفارش داد. کیت ورشتینر شامل اسپلیتر گیراتری است. تغییرات بزرگ‌تر در کاپوت فیبرکربنی رخ داده‌اند که دارای یک ورودی هوا در بخش مرکزی خود و برجستگی بیشتر در مقایسه با کاپوت استاندارد اوروس است. رکاب‌های جانبی نیز متفاوت بوده و رینگ‌های 5 پره ورشتینر با شکل V تکمیل‌کننده‌ جذابیت‌های ظاهری این خودرو هستند. در نمای عقب یک بال بزرگ روی سقف و اسپویلری در بخش پایین‌تر نصب شده است. همچنین تریم فیبر کربن برای عناصر روی سپر عقب در نظر گرفته شده اما دیفیوزر بزرگ‌تر همان قطعه‌ای است که خروجی‌های اگزوز را در برگرفته و بر شکوه این بخش افزوده است. 
ورشتینر تمرکز خود را روی توسعه‌ کیت بدنه‌ جذاب و باابهت برای اوروس معطوف کرده و از نظر پرفورمنس تغییراتی در آن اعمال نکرده است. این شاسی‌بلند درحال‌حاضر تنها با پیشرانه‌ 8سیلندر 4لیتری تویین توربو با قدرت 641اسب‌بخار و گشتاور 850نیوتون‌متر عرضه می‌شود. این پیشرانه به یک گیربکس 8سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متصل بوده و باعث ایجاد شتاب صفر تا 100کیلومتر بر ساعت 3.59ثانیه‌ای می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =