کد خبر: 223576
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
تست درایو محصولات مدیران خودرو

کارشو و تست درایو محصولات مدیران خودرو برای علاقمندان و خریداران خودروهای این شرکت برگزار شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،قائم مقام مدیرعامل مدیران خودرو در این مراسم با تاکید بر این که شرکت مدیران خودرو همواره حامی مشتریان خود بوده و به هر نحو ممکن به دنبال اجابت خواسته های مشتریان خود بوده است، گفت: این خود موید این است که مدیران خودرو همواره در کسب استاندارد رضایتمندی از فرایند فروش محصولات موفق به کسب رتبه یک در میان شرکت های خودروسازی می شود.


شو افزود: در حال حاضر به دلیل مشکلات به وجود آمده شرکت های خودروساز موفق به انجام تعهدات خود در قبال مشتریان خود نیستند و این تعهدات با تاخیر همراه بوده اما مدیران خودرو همواره در تلاش بوده تا با در اولویت قرار دادن خواسته های مشتری های خود، خودروها را در موعد مقرر به خریداران تحویل دهد.
وی با بیان این که سعی شده تا فضایی برای مشتریان ایجاد شود تا دراین فضا با آسودگی خاطر و انجام مذاکره با مسئولان، دست اندرکاران و کارشناسان فروش تصمیم گیری آسان تری داشته باشند، تصریح کرد: فضایی که ایجاد شده به راحتی امکان بررسی ویژگی های محصولات مختلف را فراهم کرده و می توان نسبت به انتخاب درست اقدام کرد.
قائم مقام مدیرعامل مدیران خودرو با تاکید براین که به طور قطع دورهمی هایی از این دست برای خریدارانی که برنامه ای برای خرید نداشته باشند، بی تاثیر است اما شرایطی را برای مشتری فراهم می کند تا با قرار گرفتن در یک فضای گرم و صمیمی تصمیم راحت تری گرفته و اقدام به خرید کنند، اظهار کرد: فضای مهیا شده برای مشتریان با در نظرگرفتن گفت و گوهای دوستانه با پرسنل فروش و خانواده ها است و هدف اینست تا مقایسه ای با شرکت های دیگر داشته تا بهترین خدمت را ارایه دهیم و مشتری با مقایسه این خدمات به راحتی تصمیم به انتخاب برند مدیران خودرو کند.
شو همچنین از برگزاری مراسم قرعه کشی برای خریداران و مشتریان خبر داد و گفت: در حال حاضر صنعت خودرو از رونقی برخوردار نیست و در این شرایط در نظر داریم با فراهم کردن این شرایط و برگزاری این مراسم، جو خوبی را برای بهره مندی از این مزایا برای مشتریان فراهم کنیم.
یکی از پرسنل سفارت ونزوئلا که از مالکان خودرو ایکس 22 نیز بود، در این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ما درباره دلایل خرید این خودرو اظهار کرد: برند چری در ونزوئلا نیز حضور پررنگی دارد که نسبت به رقبای خودروساز از نظر قیمت بسیار اقتصادی است ضمن آن که خریداران این خودرو تجربه خوبی با این برند دارند و قطعات این خودرو نیز مقرون به صرفه می باشد.
در این مراسم 6 نماینده منتخب از شهر تهران حاضر بودند که مشتریان بالقوه خود را جهت حضور در این مراسم دعوت کرده بودند. مشتریان برای صرف صبحانه میهمان مدیران خودرو بودند و پس از آن با همراهی نمایندگان محصولات مختلف برای آنها معرفی شده و در صورت درخواست امکان تست خودرو نیز وجود داشت. در این مراسم برای همه مشتریان دعوت شده یک هدیه عمومی در نظر گرفته شده بود و هر ساعت یکبار قرعه کشی بین آنها انجام می شد که به قید قرعه به تعدادی از آنها هدایای ویژه ای تعلق میگرفت. همچنین برای خریداران هر یک از محصولات مدیران خودرو نیز جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده بود که به قید قرعه به آنها اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =