آریزو ۵

شرکت مدیران‌خودرو شریک تجاری چری در ایران که اقدام به تولید و عرضه محصولات این برند با نام تجاری «چری» و «ام‌وی‌ام» می‌کند، به‌تازگی شرایط ویژه فروش محصولات خود را در اولین روز زمستان اعلام کرد که با استقبال بی‌نظیر خریداران همراه شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،  این در حالی است که این خودروساز خوشنام کشور با توجه به مشکلات پیش روی صنعت خودرو و محدودیت‌هایی که در زمینه تامین قطعات منفصله بر سر راه خودروسازان قرار دارد، اقدام به فروش فوری و تحویل 30روزه خودرو کرده است، که نشان می‌دهد سیاست‌های کلی این خودروساز در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان بوده و میزان رضایت آن‌ها در اولویت‌های اصلی این شرکت قرار دارد.
اما نکته جالب توجه در خصوص شرایط فروش ویژه محصولات مدیران‌خودرو، استقبال بالای خریداران از آن‌ها بود که سبب شد در همان لحظات ابتدایی با تکمیل ظرفیت همراه شود. اما باید به این موضوع توجه داشت که کیفیت بالای محصولات، همچنین ارائه خدمات پس از فروش استاندارد و مطمئن، سبب شده است مشتریان و خریداران با خیال آسوده اقدام به انتخاب محصولات این شرکت کنند. گفتنی است در آخرین طرح فروش اعلام شده این شرکت، محصولاتی چون آریزو5، تیگو5، ام‌وی‌ام ایکس‌22 و ایکس‌33 به چشم می‌خورند که طی مدت عرضه به بازار با استقبال خوب خریداران همراه شده‌اند. همین موضوع سبب شده این خودروها در بازار به‌عنوان گزینه‌های محبوب و پرطرفدار در سگمنت خود شناخته شوند. در ادامه به بررسی شرایط فروش، ویژگی‌ها و قابلیت‌های هریک از محصولات نام‌برده اشاره خواهیم کرد.
فروش فوری نقدی آریزو 5
خودرو سدان آریزو5 را می‌توان یکی از محصولات موفق این برند دانست که پس از عرضه موفق تیگو5، به‌دلیل دارا بودن زبان طراحی مدرن و امکانات رفاهی فراوان، توانست طی مدتی کوتاه آمار فروش بالایی را از خود به جا بگذارد. همین موضوع سبب شد مدیران ارشد این شرکت تصمیم بگیرند نسخه توربو این سدان جذاب را روانه بازار کنند تا سهم بیشتری از بازار سدان‌های تند و تیز را به خود اختصاص دهند. یکی از ویژگی‌های بارز چری آریزو5 را می‌توان طراحی مدرن و لوکس کابین دانست. ترکیب و طراحی ادوات مختلف داشبورد به تبعیت از ظاهر بیرونی خودرو، اسپرت و مدرن به نظر می‌رسد. مجاری هوای تهویه مطبوع، با حالتی کشیده و پرانتزی، پیرامون نمایشگر ۷اینچی قرار گرفته‌اند که به نوعی یادآور محصولات کره‌ای و ژاپنی است. همچنین کلیدهای مربوط به سرگرمی‌های چندرسانه‌ای، به‌خوبی، گروه‌بندی و روی کنسول شیبدار با ترکیب زیبا جای‌گذاری شده‌اند. چیدمان دیگر ادوات روی داشبورد، مثل کلیدهای گردان سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، به‌گونه‌ای است که کاربری را برای راننده و سرنشینان آسان کرده است. همچنین فضای کافی برای سرنشینان جلو و عقب از نکات مثبتی است که می‌توان آریزو5 را خودرویی مناسب برای خانواده‌ها دانست.
گفتنی است شرکت مدیران‌خودرو قیمت جدید این محصول را در دو تیپ TE و MT لاکچری اعلام کرده است. این دو مدل به ترتیب قیمتی معادل 191میلیون و 900هزارتومان و 154میلیون و 500هزارتومان دارند. لازم به ذکر است که تفاوت این دو تیپ در مشخصات فنی آن‌ها است. به‌عبارت دیگر تیپ TE دارای پیشرانه 1.5‌لیتری مجهز به توربوشارژر است که توانایی تولید 147اسب‌بخار و 210‌نیوتون‌متر گشتاور را دارد. این نیرو به‌وسیله جعبه‌دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین تیپ MT از یک موتور 1.5‌لیتری تنفس طبیعی بهره ‌می‌گیرد که نیروی آن به کمک جعبه‌دنده 5‌سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد.

فروش فوری نقدی ام‌وی‌ام X22
شرکت مدیران‌خودرو با عرضه موفق ام‌وی‌ام X33، توانست به‌عنوان نخستین شاسی‌بلند چینی بازار، سهم عمده‌ای از این بخش را به خود اختصاص دهد. مدیران این شرکت پس از عرضه موفق این خودرو در سال 95 تصمیم به تولید و عرضه کراس‌اوور شهری دیگری با نام تجاری ام‌وی‌ام ایکس‌22 گرفتند. این خودرو که در واقع بر اساس پلت‌فرم مستقل شکل گرفته است، به دلیل داشتن امکانات رفاهی فراوان و طراحی ظاهری مدرنی که دارد، توانست طی مدت کوتاهی آمار فروش بالایی را از آن خود کند و مانند سایر محصولات این برند، روند موفقیت را در پیش بگیaرد. ایکس 22 محصولی است که در مدت کوتاهی جای خود را در بازار خودرویی کشور باز کرد و در کمتر از یکسال رقیبی جدی برای هم‌ردیفان خود شد، تا آنجایی‌که عنوان پرفروش‌ترین محصول تولیدشده در شرکت‌های خصوصی را نیز از آن خود کرد. در طراحی ام‌وی‌ام ایکس‌22 از زبان طراحی جدید چری به نام Life in Motion الهام گرفته شده و مد و قدرت نمایان است. در روند تولید این خودرو، حدود 100تست انجام شده و بیش از 200‌دستگاه از این خودرو برای این تست‌ها مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، همچنین بیش از یک‌میلیون کیلومتر مسافت با این خودروها برای انجام تست‌ها طی شده است. حال شرکت مدیران‌خودرو قیمت جدید این محصول را در تیپ‌های مختلف اعلام کرده است. تیپ اتوماتیک اکسلنت اسپرت با قیمت 158‌میلیون و 500‌هزارتومان، تیپ اتوماتیک لاکچری 152‌میلیون و 100‌هزارتومان، تیپ دنده دستی اکسلنت اسپرت 140میلیون و 500هزارتومان، دنده دستی لاکچری 134میلیون و 200هزارتومان، تیپ دنده دستی 131میلیون و 800هزار تومان و تیپ دنده دستی اسپرت اکسلنت، قیمت 138میلیون و 100 هزار تومانی دارد. ام‌وی‌ام ایکس 22 دارای یک پیشرانه تنفس طبیعی چهارسیلندر 16‌سوپاپ VVT با حجم دقیق 1497 سی‌سی است که توانایی تولید نیرویی معادل 105‌اسب‌بخار در 6000 دوربردقیقه و حداکثر گشتاور 135‌نیوتون‌متر در 2750 دوربردقیقه را دارد. ایکس 22 از دو نوع جعبه‌دنده دستی و اتوماتیک بهره می‌گیرد که مشتریان به فراخور علاقه و نوع کاربری و رانندگی‌شان می‌توانند هر یک از این دو مدل جعبه‌دنده را انتخاب کنند. سیکل ترکیبی مصرف سوخت این خودرو برای نسخه دنده دستی، 5.9‌لیتر و برای نسخه اتوماتیک 6.1 لیتر در هر 100کیلومتر اعلام شده است که این اعداد برای خودرویی با وزن حدودی 1250‌کیلوگرم، بسیار قابل توجه است.
فروش فوری نقدی تیگو5
مدیران‌خودرو چندسالی است که با عرضه محصولات باکیفیت توانسته عنوان بزرگ‌ترین خودروساز خصوصی کشور را به خود اختصاص دهد. این شرکت سال‌94 با عرضه کراس‌اوور توانمند چری تیگو5 توانست سهم عمده‌ای از بازار کراس‌اوورهای چینی را از آن خود کند. همچنین با ارائه بیشترین میزان گارانتی برای تیگو5، میزان رضایت‌مندی مشتریان را افزایش داد. چری تیگو۵ دی‌ماه سال 95 با یک فیس‌لیفت همراه شد و این اتفاق استقبال مشتریان از این خودرو را افزایش داد. نسخه فیس‌لیفت تیگو5 علاوه‌بر تغییرات ظاهری، امکانات رفاهی بیشتری داشت و طیف وسیع‌تری از خریداران این کراس‌اوور پرفروش را انتخاب کردند. اما از آن‌جایی‌که مدیران‌خودرو احترام به حقوق مشتریان را در برنامه خود دارد، چندی پیش تصمیم به ارتقا و تجهیز تیگو5 گرفت و این خودرو پرفروش را با امکانات رفاهی بیشتری روانه بازار کرد. 
این شرکت در آخرین طرح فروش این خودرو نیز اقدام به فروش فوری با تحویل 30‌روزه کرده که برخلاف بسیاری از خودروسازان، قیمت قطعی نیز برای آن درنظر گرفته است. بر این اساس، قیمت جدید اعلام‌شده برای تیگو 5 IE، 244 میلیون و 600هزارتومان و قیمت تیگو 5 IL، 232 میلیون و 900 هزار تومان است که با احتساب سود تاخیر در تحویل 12درصدی به دست مشتریان خواهد رسید.
تمام مدل‌ها و تیپ‌های چری تیگو5 از پیشرانه چهارسیلندر 16‌سوپاپ با حجم دقیق 1971 سی‌سی بهره می‌برند که به تکنولوژی اختصاصی Dual VVT مجهز شده‌اند. طبق اعلام کمپانی چری تکنولوژی DVVT امکان کارکرد سوپاپ‌ها را با زمان‌بندی متغیر فراهم می‌کند و درنهایت باعث افزایش کارایی، کاهش آلایندگی و کاهش مصرف سوخت در این خودرو می‌شود. پیشرانه تیگو5 که کد SQR484F به آن اختصاص داده‌شده است، توان تولید 139‌اسب‌بخار قدرت و 185‌نیوتون‌متر گشتاور را دارد و به‌طور رسمی می‌تواند این خودرو را در 13ثانیه از سکون به‌سرعت 100‌کیلومتر برساند. برای انتقال نیروی تولیدشده پیشرانه تیگو 5 به چرخ‌های جلو از یک جعبه‌دنده 7سرعته CVT استفاده ‌شده است.

فروش فوری نقدی ام‌وی‌ام X33
اواخر تابستان سال 1395 شرکت مدیران‌خودرو از سومین نسل از خودروهای X33 خود که پسوند S برای آن انتخاب شده بود، رونمایی کرد. این خودرو پس از مدت کوتاهی توانست به لطف طراحی مدرن و خشن، قیمت مناسب، امکانات فراوان و... فروش نسبتا خوبی را تجربه کند و به یکی از پرطرفدارترین خودروهای ام‌وی‌ام تبدیل شود. در یک نگاه کلی باید گفت که طراحی ظاهری و داخلی این محصول نسبت به نسل قبل پیشرفت چشمگیری داشته، به‌طوری‌که به نظر می‌رسد زبان جدیدی برای طراحی‌های این خودرو به کار گرفته شده است. در نمای جلوی‌ ایکس‌33 اس، سقف و ستون‌های سیاه رنگ، جلو پنجره اسپرت و سپر حجیمی به‌چشم می‌خورد که چهره‌ای خشن و جذاب را در ذهن هر بیننده‌ای تداعی می‌کند. بخش عقب‌ ایکس‌33، تغییر زیادی نسبت به نسل گذشته نداشته است و تنها به لطف استفاده از چراغ‌های طرح جدید و دیفیوز سیاه رنگ، کمی مدرن‌تر از قبل به نظر می‌رسد.
قیمت جدید این محصول طبق اعلام شرکت مدیران‌خودرو 183‌میلیون و 600‌هزارتومان است که با موعد تحویل 30‌روزه به فروش خواهد رسید. این خودرو دارای موتور 4سیلندر با حجم 2000‌سی‌سی مجهز به تکنولوژی DVVT است که توانایی تولید 136‌اسب‌بخار در 5750 دوربردقیقه و حداکثر گشتاور 180 نیوتون متر در 4300دوربردقیقه را دارد. جعبه دنده 7سرعته CVT با قابلیت تعویض دستی تیپ‌ترونیک وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را برعهده دارد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • محمید IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    2 0
    به امید روزی که خودروسازان قیمتهاشون رو روند کنند و دست از سر اعلام قیمت فلان قدر و خورده ای بردارن ، که چی ؟ یعنی میخوان بگن چقدر دقیق و بر اساس قیمت تمام شده و سود منصفانه و بخور و نمیر دارن قیمت اعلام میکنن ؟ روند کنند قیمتها رو و بگن فلان قدر تمام . این خورده های قیمتشون کشته همه رو .
  • ....... IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    1 0
    یعنی طرف سراتو را ول میکنه191 میلیون میده اریزو 5 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مسعود DE ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
    1 0
    چرا دروغ میگین من خودم تیگو 5 اکسلنت فول صفر خشک دارم ۲۲۰ میلیون میگم کسی نمیخره پس چه لزومی داره از کارخانه اونم تحویل ۳۰ روزه خرید؟؟؟؟ هر کی خواست ایمیل بزنه فروشنده هستم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =