کد خبر: 226602
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

تیونر مشهور و نام‌آشنای لیبرتی‌واک به‌تازگی کیت بدنه خاص و جذابی را برای لامبورگینی اوراکان معرفی کرده است که قیمتی حدود 60 هزار دلار دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، تیونر مشهور و نام‌آشنای لیبرتی‌واک به‌تازگی کیت بدنه خاص و جذابی را برای لامبورگینی اوراکان معرفی کرده است که قیمتی حدود 60 هزار دلار دارد.

درواقع این مبلغ ارزشی معادل یک دستگاه لامبورگینی گالاردو کارکرده دارد، اما مالکان لامبورگینی اوراکان که علاقه‌ خاصی به‌خودروهای تیون شده دارند می‌توانند با پرداخت این مبلغ، خودرو شخصی خود را به یک سوپراسپرت خاص و جذاب تبدیل کنند. این کیت مناسب هر دو نسخه‌ کوپه و اسپایدر لامبورگینی بوده و قیمت آن برای نسخه‌ FRP از 43 هزار و 850 دلار آغاز می‌شود؛ اما برای خرید کیت از جنس CFRP باید مبلغ 50 هزار و 650 دلار را پرداخت کرد. همچنین کیت تمام‌کربنی نیز ارزشی معادل 59 هزار و 830 دلار دارد که مبلغ بسیار قابل توجهی است. این تیونر ژاپنی همچنین قطعات افترمارکتی خود را به‌صورت جداگانه عرضه می‌کند. براین اساس سپرهای جلو و عقب، دیفیوزر، بال، کاپوت‌های جلو و عقب و… قطعاتی هستند که علاقه‌مندان می‌توانند درصورت تمایل آن‌ها را به‌صورت جداگانه سفارش دهند. علاوه‌بر این سیستم تعلیق اسپرت و سفارشی نیز قابل سفارش بوده که هزینه‌ای 9 هزار و 500 دلاری را درپی خواهد داشت. از سوی دیگر قیمت رینگ و لاستیک‌های اسپرت درنظر گرفته‌شده برای این سوپراسپرت ایتالیایی اعلام نشده است. لازم به‌ذکر است لیبرتی‌واک دراین پروژه تنها سراغ چهره ظاهری این خودرو رفته و تغییراتی درپیشرانه 10 سیلندر 5.2 لیتری تنفس‌طبیعی اعمال نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =