نیرو موتور

«گروه صنعتی نیروموتور» به‌عنوان نماینده دومین موتورسیکلت‌ساز بزرگ ژاپن از  محصولات یاماهای تولیدشده در ایران رونمایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،«گروه صنعتی نیروموتور» به‌عنوان نماینده دومین موتورسیکلت‌ساز بزرگ ژاپن از  محصولات یاماهای تولیدشده در ایران رونمایی کرد. به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو»؛ ‌نماینده یاماهای ژاپن در ایران که با 3مدل از محصولات یاماها، ‌تولید این برند معتبر ژاپنی را در کشور آغاز کرده است، از توسعه محصولات تولیدی خود به 11محصول در آینده ای نزدیک خبر داد.


در مراسم رونمایی از 45 محصول جدید از  تولیدات گروه صنعتی نیرو موتور که با حضور بیش از 400نماینده فروش، ‌تامین‌کنندگان قطعات و فعالان صنفی مرتبط با این صنعت برگزار شد، گروه صنعتی نیرو موتور 45محصول جدید خود را که شامل سه مدل پرطرفدار یاماها نیز می‌شود، رونمایی کرد.

یاماها پرقدرت‌تر از همیشه وارد ایران شد
هفدهمین همایش و نمایشگاه اختصاصی گروه صنعتی  نیرو موتور تفاوت چشمگیری با 16همایش قبلی داشت. 
این‌بار به غیر از حضور نمایندگان برند معتبر TVS با موتورسیکلت‌های محبوب آپاچی، از محصولات جدید یاماها ژاپن هم حین این مراسم رونمایی شد.
به این ترتیب نیروموتور قصد دارد ۱۱‌مدل مختلف از محصولات یاماها را وارد بازار ایران کند که فعلا ۳ مدل وارد بازار شده و قرار است طی سال ۹۹ نیروموتور برای حضور 8 مدل دیگر هم اقدام کند.
    تجلیل از رقبای دیروز
نیروموتور در همایش امسال صرفا به نمایش توانمندی‌های خود نپرداخت و علاوه بر مراسم تقدیر از پیشکسوتان صنعت موتور سیکلت، بخش دیگری را هم برای تقدیر از حسن رجعبلی‌بنا به‌عنوان یکی از پیشکسوتان و افراد  فعال در صنعت موتورسیکلت  اختصاص داد .بنیانگذار شرکتی که با وجود حجم فروش و سهم اندکی که در بازار دارد اما هنوز به عنوان یکی از بزرگان این صنعت توسط بزرگ‌ترین تولیدکننده موتورسیکلت در ایران مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

   پستچی‌ها مجهز به موتورهای برقی «گلکسی» می‌شوند
درحاشیه این مراسم جلیل مجاهد، مدیرعامل گروه صنعتی نیروموتور از امضای تفاهم نامه چهارجانبه ای توسط این موتورسیکلت ساز برای تولید و تامین موتورهای برقی شرکت پست خبر داد و به روزنامه «دنیای‌خودرو» گفت: این مراسم چهارشنبه هفتم اسفند برگزار خواهد شد و گروه صنعتی نیروموتور به‌عنوان بزرگ‌ترین موتورسیلکت‌ساز کشور در کنار سازمان علمی‌ و فناوری ریاست‌جمهوری، سازمان ترافیک شهرداری و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، تولید و تامین موتورسیکلت‌های برقی گلکسی را برای ماموران  پست انجام خواهد داد.»
شنیده‌ها حاکی از آن است گروه صنعتی نیروموتور قصد دارد به جمع شرکت‌هایی بپیوندد که قصد ارائه موتورسیکلت‌های برقی به شرکت ملی پست ایران را دارند. اگرچه سایر شرکت‌ها هم از این فرصت استفاده کرده و برای اشاعه هرچه بیشتر موتورسیکلت‌های برقی در جامعه این همکاری را آغاز کرده بودند، اما باتوجه به حضور قوی نیروموتور در بازار و شبکه گسترده ارائه خدمات پس از فروش، به نظر می‌رسد ‌پستچی‌ها استقبال بیشتری از موتورهای برقی این شرکت داشته باشند. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید رضا دهقان IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    0 0
    سلام بنده جانباز حقوق بگیر بنیاد شهید حدود ۵ملیون تومان هستم موتور قسطی برای خرید میخواستم در ضمنساکن تهران خ ظفر نفت هستم اگر شما فروش قسطی دارید تا مزاحم شوم توان پیش پرداخت ندارم
  • صادق IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    1 0
    موتور تریل خریدم از روز اول ترمزش قفل میکرد یا کلا نمی گرفت و ریپ هم میزد الان موتور رو بردم نمایندگی برای گارانتی و۱۸روزه موتور تو‌گارنتی ب علت نبود قطعه پمپ ترمز و قطعه معیوب رو فرستادنش شرکت خارجی احتمالا درچین تا اونها قطعه رو تست کنن و جایگزین بفرستن و این باعث ضرر و زیان من در رفت وآمد وهزینه شده.اینم از گارانتی و کیفیت موتور ک کلا ده روز سوارش نشدم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =