کد خبر: 228668
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
ایوو هوراکان اسپایدر

لامبورگینی به‌تازگی از نسخه ایوو هوراکان اسپایدر دیفرانسیل‌عقب رونمایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو​»، لامبورگینی به‌تازگی از نسخه ایوو هوراکان اسپایدر دیفرانسیل ‌عقب رونمایی کرد.

این سوپراسپرت‌ساز ایتالیایی بار دیگر نشان داد همچنان تصمیمی بر تولید نسخه الکتریکی ندارد و به همان پیشرانه‌های درون‌سوز بنزینی پایبند است. 
لامبورگینی ارزان‌ترین محصول خود یعنی هوراکان ایوو دیفرانسیل‌عقب را با قیمتی بیش‌از ۲۰۰‌هزاردلار و با سقف روباز عرضه کرده و بیش‌ازپیش به زیبایی این خودرو افزوده است.

این محصول از موتور 5.2 لیتری V10 تنفس‌طبیعی ساخت آئودی با قدرت ۶۱۰اسب‌بخار استفاده می‌کند. لامبورگینی هوراکان ایوو اسپایدر دیفرانسیل‌عقب می‌تواند در 5.3 ثانیه ازحالت سکون به‌ سرعت یک‌صد کیلومتربرساعت برسد. البته سرعت نهایی آن ۳۲۴ کیلومتربرساعت است. این خودرو سوپراسپرت به‌رغم‌داشتن سامانه‌ کنترل کشش اما اکثر حالت‌های رانندگی آن برای دریفت مناسب هستند. بااین‌حال رانندگی با آن کاملا قابل‌کنترل بوده و فرمان‌پذیری خوبی دارد. تریم داخلی این لامبورگینی، رنگ‌بندی خودروهای فیلم ترنسفورمر را القا می‌کند. سقف تاشو جمع‌شونده‌ آن در سرعت‌ بالای ۵۰ کیلومتربرساعت در ۱۷ثانیه باز و بسته می‌شود. 
یک سیستم اطلاعات و سرگرمی سفارشی نیز در این خودرو تعبیه شده که قیمت آن مانند سوبارو فورستر است. این لامبورگینی بدون آپشن‌های سفارشی و مالیات، ۲۲۹ هزار و ۴۲۸ دلار قیمت دارد. این سوپراسپرت  بسیار جذاب، علاوه‌بر طراحی دلپسند، دارای صدای بلند و دلنشین پیشرانه‌ تنفس‌طبیعی‌ و پرفورمنس عالی خودرو است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =