کد خبر: 228983
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
لامبورگینی سیان «FKP 37»

شرکت لگو که پیش از این سابقه عرضه مدل‌های مشهوری از سوپراسپرت‌های روز دنیا نظیر بوگاتی شیرون و پورشه 911 GT3 RS را در کارنامه خود داشته، به‌تازگی از جدیدترین محصول سری تکنیک یعنی لامبورگینی سیان FKP 37 پرده‌برداری کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت لگو که پیش از این سابقه عرضه مدل‌های مشهوری از سوپراسپرت‌های روز دنیا نظیر بوگاتی شیرون و پورشه 911 GT3 RS را در کارنامه خود داشته، به‌تازگی از جدیدترین محصول سری تکنیک یعنی لامبورگینی سیان FKP 37 پرده‌برداری کرده است.

این محصول که با مقیاس یک‌هشتم به بازار عرضه می‌شود، دارای جزئیات بسیار دقیقی است که به‌وسیله 3696 قطعه سرهم می‌شود. طول، عرض و ارتفاع سیان FKP 37 به ترتیب برابر با 60، 25 و 13سانتی‌متر و بدنه این سوپراسپرت لگویی با رنگ سبز روشن پوشانده شده، همان رنگی که مدل اولیه سیان هنگام معرفی در نمایشگاه فرانکفورت در سال 2019 به آن مزین شده بود. نکته جالب‌توجه درخصوص این لگو، قطعات متحرک شامل درها، باله عقب، چرخ‌ها و سیستم تعلیق جلو و عقب است. همچنین اجزای داخل کابین نظیر جعبه‌دنده 8سرعته سکوئنشال این خودرو و پدال‌های تعویض‌دنده پشت فرمان نیز قابل‌حرکت خواهد بود. رینگ‌های آن نیز مشابه خودرو اصلی به رنگ طلایی درآمده است. این محصول از ماه ژوئن با قیمت 380 دلار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =