کد خبر: 229360
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

بیش از 74 سال است که کمپانی وسپا، با طراحی و تولید اسکوترهای جذاب توانسته سهمی از بازار را به‌خود اختصاص دهد و تا امروز بیش از 18 میلیون‌ اسکوتر را تولید و به‌فروش برساند.

به گزارش «اخبار خودرو»،بیش از 74 سال است که کمپانی وسپا، با طراحی و تولید اسکوترهای جذاب توانسته سهمی از بازار را به‌خود اختصاص دهد و تا امروز بیش از 18 میلیون‌ اسکوتر را تولید و به‌فروش برساند. مدل 946 به‌عنوان محافظ میراث این کمپانی ایتالیایی شناخته می‌شود که از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. 
سال 2013 بود که 946 با الگو از مدل نوستالژی وسپا درسال 1946 تولید شد و توانست مانند دیگر محصولات سازنده ایتالیایی فروش خوبی داشته باشد. از آنجا که هر ساله کمپانی‌های موتورسیکلت‌سازی، محصولات به‌روز و مدرن خود را راهی بازار می‌کنند تا تکنولوژی نوین و جدید خود را نیز به‌رخ رقبا بکشند و سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهند، بنابراین کمپانی وسپا مدل 946 را به‌صورت محدود و اسپیشیال به بازار عرضه خواهد کرد و این مدل از نظر طراحی استایلی تنومندتر دارد و خطوط و سطوح صاف در کنار رنگ‌های متنوع باکیفیت از مهم‌ترین تغییرات ظاهری 946 محسوب می‌شود. 
همچنین در بخش فنی همچنان همان پیشرانه 125سی‌سی تک‌سیلندر چهارزمانه با سه‌سوپاپ در سرسیلندر و پاشش سوخت انژکتوری به‌دست مشتریان خواهد رسید. کمپانی وسپا قرار است این مدل را در بهار سال 2021 به‌بازار عرضه کند تا با ارائه امکانات به‌روزتر، بتواند رضایت مشتریانش را درسطح بالاتری حاصل کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =