کد خبر: 229518
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
لامبورگینی اوروس2021

به‌تازگی لامبورگینی نسخه‌ خاص اوروس را برای سال 2021 معرفی کرده است. این نسخه که با نام پرل‌کپسول شناخته می‌شود، ویژگی‌های جدیدی به این سوپر شاسی‌بلند ایتالیایی می‌بخشد.

به گزارش «اخبار خودرو»،به‌تازگی لامبورگینی نسخه‌ خاص اوروس را برای سال 2021 معرفی کرده است. این نسخه که با نام پرل‌کپسول شناخته می‌شود، ویژگی‌های جدیدی به این سوپر شاسی‌بلند ایتالیایی می‌بخشد.

اصلی‌ترین ویژگی این پکیج سه‌رنگ زرد Giallo Inti، نارنجی Arancio Borealis و سبز V است که به‌صورت صدفی روی بدنه اوروس خودنمایی می‌کنند. قطعات مشکی براق روی سقف، باله و دیفیوزر عقب و برخی  موارد دیگر تضاد زیبایی با رنگ‌های روشن بدنه ایجاد کرده است. رینگ‌های 23 اینچی این خودروها نیز با ترکیبی از مشکی و البته جزئیات همرنگ با بدنه رنگ‌آمیزی خواهد شد ضمن این‌که خروجی دوگانه اگزوز با خاکستری مات روکش شده است. داخل کابین اوروس مجهز به پکیج پرل‌کپسول تودوزی، دورنگ با ترکیب مشکی و رنگ بدنه خودرو جلب توجه می‌کند. نسخه استاندارد اوروس 2021 نیز تغییراتی را تجربه کرده که شامل طراحی جدید کلید خودرو، اضافه شدن خاکستری متالیک به رنگ‌های قابل‌انتخاب برای بدنه، نسخه بهبود‌یافته پکیج دستیار پارک با قابلیت کنترل فرمان و پدال و سامانه صوتی Sensonum با 17 بلندگو و آمپلی فایر 730 واتی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =