کد خبر: 230079
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
فورد برانکو

این روزها که با معرفی نسل جدید فورد برانکو و همچنین تجهیز جیپ رانگلر تحولی در دنیای آفرودرها ایجاد شده است، چینی‌ها نیز قصد دارند پا به میدان رقابت با بزرگان بگذارند.

به گزارش «اخبار خودرو»،این روزها که با معرفی نسل جدید فورد برانکو و همچنین تجهیز جیپ رانگلر تحولی در دنیای آفرودرها ایجاد شده است، چینی‌ها نیز قصد دارند پا به میدان رقابت با بزرگان بگذارند.

از این‌رو به‌تازگی تصاویری از WEY P01 منتشر شد که نشان می‌دهد این برند زیرشاخه گریت‌وال تغییرات اساسی در زیرساخت محصولات خود ایجاد کرده است. این خودروساز چینی تاکنون اطلاعات دقیقی از این محصول جدید اعلام نکرده اما گفته است WEY P01 روی پلت‌فرمی ساخته شده که با همه محصولات قبلی WEY متفاوت است. طبق تصاویر منتشرشده و همچنین اطلاعات قبلی می‌توان دریافت ظاهر این محصول مشابه بزرگان آفرود دنیا نظیر جیپ رانگلر، مرسدس‌بنز G کلاس و حتی فورد برانکو جدید است.

باتوجه به اینکه P01 روی پلت‌فرم هاوال H9 ساخته شده، انتظار می‌رود زیرکاپوت این شاسی‌بلند جدید همان پیشرانه ۲لیتری چهارسیلندر توربو H9 قرار بگیرد که ۲۴۵اسب‌بخار قدرت و ۳۸۵نیوتون‌متر گشتاور دارد. نیروی این موتور نیز توسط یک جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک و سامانه چهارچرخ‌محرک به هردو محور منتقل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =