کد خبر: 230170
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کارت سوخت

با توجه به فاصله ۱۵۰۰ تومانی خرید هر لیتر بنزین آزاد با قیمت هر لیتر بنزین سهمیه ای، متقاضیان صدور کارت های سوخت المثنی به دلیل بیش از دوبرابر شدن مدت زمان انتظار، از دولت گلایه مند هستند.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از تسنیم،درحالی که در نیمه دوم سال گذشته (پس از آغاز سهمیه بندی بنزین) زمان صدور کارت سوخت المثنی به طور متوسط به 40 روز رسیده بود، در نیمه نخست سال جاری این زمان به طور قابل توجهی افزایش یافته، به طوری که گزارش های مردمی حاکی از این است که زمان انتظار برای صدور کارت های المثنی سوخت به بیش از 4 ماه رسیده است.

بررسی های تسنیم نشان می دهد که اکنون کارت سوخت افرادی که در فروردین ماه اقدام به ثبت درخواست کارت سوخت المثنی کرده اند، صادر شده و در مرحله توزیع قرار گرفته و این مسئله نشان می دهد مدت زمان انتظار برای صدور کارت سوخت المثنی به حداقل 4 ماه رسیده است.

اگرچه مسائلی چون کرونا و تراشه های وارداتی کارت سوخت در طولانی شدن صدور کارت های سوخت المثنی تأثیرگذار بوده، اما با توجه به فاصله 1500 تومانی خرید هر لیتر بنزین آزاد با قیمت هر لیتر بنزین سهمیه ای، متقاضیان صدور کارت های سوخت المثنی به دلیل بیش از دوبرابر شدن مدت زمان انتظار، از دولت گلایه مند هستند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد GB ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    0 0
    خدا نابودشون کنه این مسئولین بی خرد را من از اول اردیبهشت درخواست صدور کارت المثنی دادم هنوز خبری نیست چند بار هم مراجعه کردم پلیس +۱۰ که گفتن ممکنه تا چند ماه دیگه صادر نشه
  • محمد US ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    0 0
    از اسفند پارسال اقدام کردم هنوز نیومده به کدوم تدبیرشون امید داشته باشیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =