کد خبر: 230319
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
AMG GT

کمپانی مرسدس‌بنز که هفته گذشته از محصول جدید AMG GT Black Series مدل 2021 پرده‌برداری کرد، اکنون با اعلام قیمت نهایی این محصول گفت  علاقه‌مندان می‌توانند در اروپا این سوپراسپرت جدید را سفارش‌گذاری کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی مرسدس‌بنز که هفته گذشته از محصول جدید AMG GT Black Series مدل 2021 پرده‌برداری کرد، اکنون با اعلام قیمت نهایی این محصول گفت  علاقه‌مندان می‌توانند در اروپا این سوپراسپرت جدید را سفارش‌گذاری کنند. قیمت این خودرو برای مشتریان در آلمان از ۳۸۹ هزار و ۱۵۰ دلار آغاز می‌شود که ۱۶درصد نیز مالیات بر ازش افزوده به آن تعلق می‌گیرد. 


هنوز قیمت این مدل برای بازار ایالت متحده آمریکا اعلام نشده اما اختلاف قیمت نسخه بلک‌سری نسبت‌به نسخه جی‌تی‌آر حدودا دوبرابر است. البته این خودرو از قدرتمندترین پیشرانه تولیدی خورجینی هشت‌سیلندر AMG در تمام زمان‌ها بهره می‌برد. در GT Black Series، پیشرانه ۴لیتری تویین‌توربو خورجینی 8سیلندر، معادل ۷۲۰اسب‌بخار قدرت و گشتاور ۸۰۰نیوتون‌متری تولید می‌کند. نیروی تولیدی توسط پیشرانه بااستفاده از جعبه‌دنده 7سرعته دوکلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. 
این خودرو قدرتمند دارای پیشرفته‌ترین تجهیزات آیرودینامیکی بین مدل‌های تولیدی AMG و هوشمندانه‌ترین ترکیب مواد است. مشتریان می‌توانند محصول جدید مرسدس‌بنز را با رنگ مخصوص magma beam (نارنجی) سفارش دهند. رنگ نارنجی که منحصر به این مدل است، می‌تواند به‌عنوان آپشن سفارش داده شود، البته امکانات بیشتری برای این خودرو ۳۸۹هزاردلاری وجود دارد. مرسدس‌بنز بلک‌سری ریشه در موتوراسپرت دارد و طراحی آن نیز چنین موضوعی را نشان می‌دهد؛ زیرا کیت بدنه به‌طور مستقیم از خودرو مسابقه‌ای AMG GT3 فعلی گرفته شده است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =