کد خبر: 230430
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
دنا پلاس

به‌تازگی خبرهایی مبنی بر ارسال دعوتنامه‌های دناپلاس‌توربواتوماتیک به گوش می‌رسد که همین امر نوید تحویل و عرضه این سدان ملی توانمند را طی هفته‌های جاری می‌دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»،دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک یکی از جدیدترین محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو است  و قرار بود فروردین ماه سال جاری به دست مشتریان برسد. اما باتوجه به بروز بعضی مشکلات ازجمله عدم تامین به موقع برخی قطعات و همچنین عدم‌توافق با شورای رقابت در زمینه قیمت‌گذاری محصول، عرضه آن به تعویق افتاد. حال به‌تازگی خبرهایی مبنی بر ارسال دعوتنامه‌های دناپلاس‌توربواتوماتیک به گوش می‌رسد که همین امر نوید تحویل و عرضه این سدان ملی توانمند را طی هفته‌های جاری می‌دهد. طبق اعلام مدیران ارشد این شرکت، پس از ارسال دعوتنامه‌ها و تکمیل وجه از سوی مشتریان، فرآیند تحویل این محصول آغاز و خودرو کمتر از 15 روز به مشتریان تحویل داده خواهد شد. 
بر این اساس تمام تعهدات فروردین، اردیبهشت و خردادماه، براساس مصوبه 3ماه نخست شورای رقابت قیمت‌گذاری خواهد شد. اما برای حواله‌های با موعد تحویل تابستان ۹۹ به بعد، قیمت بر اساس مصوبه جدید شورای رقابت و قواعد جدید سه‌ماهه دوم به مشتریان ابلاغ می‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    1 0
    این یک ظلم آشکار از طرف ایران خودرو برای مشتری است . زمان تحویل خودرو فروردین ماه 99 باشد و خودرو آماده تحویل اما دعوتنامه ها را تعمدا 4 ماه به تاخیر بیاندازیم تا شامل افزایش قیمت رسمی شویم. سازمان به اصطلاح حمایت از مصرف کننده کجایی.....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =