کد خبر: 230571
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
آغاز تحویل «تیوولی»های مشتریان رامک خودرو

شرکت رامک خودرو از آغاز ایفای تعهدات خود و تحویل خودروهای تیوولی های مشتریان این مجموعه خبرداد.

به گزارش «اخبار خودرو»، پس از دو سال و نیم تکاپو و پیگیری جدی با عنایت مرجع قضایی و همکاری دولت اولین بخش از خودروهای تیوولی مشتریان این شرکت روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ در سازمان مرکزی این شرکت در جاده مخصوص، با حضور مالکین این خودروها، تحویل آنها گردید.

به گفته روابط عمومی این مجموعه، پارت اول این خودروها از گمرک ترخیص شده است و طی روزهای آتی و پارتهای بعدی به طور مداوم ترخیص و خودروهای مذکور درسازمان مرکزی شرکت رامک خودرو تحویل مشتریان گرامی خواهد شد.

شایان ذکر است، با نشست صمیمی در سالن کنفرانس مرکزی شرکت رامک خودرو از سوی مدیرعامل این شرکت و دیگر مدیران و کارشناسان این مجموعه با اولین گروه مشتریان خودروهای تیوولی، ضمن گفتمان دوستانه، از تک تک مشتریان محترم، تکریم به عمل آوردند.

در این نشست مدیرعامل شرکت رامک خودرو از تاخیر و فرسایش ناخواسته فراهم شده که خارج از اراده این مجموعه بوده است از آحاد مشتریان این شرکت پوزش طلبید و اعلام داشتند در روزهای آتی مابقی خودروهای دپو شده در گمرک را ترخیص و به ترتیب اولویت ثبت نام تحت نظارت نماینده ی مرجع قضایی و سازمانهای نظارتی، تحویل مشتریان گرامی و صبور این شرکت، خواهند نمود.

درپایان اشاره داشتند با برنامه ریزی موثری که در گروه صنعتی رامک خودرو فراهم شده است تمامی خودرو های باقی مانده در گمرک ترخیص خواهد شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیک سیرت IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    1 0
    لطفاً در خصوص نحوه تحویل خودرهای مونتاژی تیوولی رامک خودرو اطلاعاتی میدادید چون تعداد خودروهای ترخیصی به اندازه مشتریان ثبت نامی نیست و نیمی از مشتریان وعده تحویل خودرو مونتاژی دارند که دو سال و نیم است بلاتکلیف هستند. با این وضعیت تحریم ها این وعده وعیدها به نظر دروغ میرسد ...111
  • حسین IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    0 0
    سلام ؛ آیا ما که ثبت نامی دهم تیر نود و شش می باشیم از اردبیل مشمول ترتیب اولویت ثبت نام هستیم چون بر اساس وعده و وعیدهای نمایندگی اردبیل تا حال از هیچ جایی پیگیری نکرده ایم لطفا جواب بدهید . ممنون
    • FR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      1 0
      شکایت کن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =