کد خبر: 230604
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
image-20200815133450-1.jpeg

قبل از هر گونه اقدامی برای بهینه سازی وب سایت، شما باید بدانید شرکتی که سئو وب سایت شما را قرار است برعهده بگیرد، چه تکنیک ها و کارهایی را قرار است بر روی سایت شما انجام دهد و به شما در رسیدن به رتبه های بالا در نتایج موتورهای جستجو کمک کند، را بدست آورید.

همه مدیران کسب و کارها در تلاش اند که وب سایت خود را در صفحات نخست نتایج گوگل قرار دهند. چرا که از این طریق می توانید انبوهی از مشتریان را به سمت خود جلب کنند تا از این طریق بتوانند محصولات یا خدمات خود را به بهترین نحو، به فروش برسانند کاری که وب سایت های برند مانند دیجی کالا، Newseo، دیوار و ... برای آن تلاش کرده و اکنون نتیجه ماه ها و سال ها، زحمات خود را می بینند. البته قطعا این کار برایشان هزینه های سرسام آوری دارد. تا شما به خوبی با تکنیک های اساسی در آموزش سئو، آشنا نباشید، سئو می توانید هزینه های زیادی را برای شما داشته باشد.

آیا می خواهید بدانید که چرا سئو سایت هزینه های سنگینی دارد؟

چرا به تکنیک های مهم سئو، تکنیک های میلیون دلاری می گویند؟

چرا سئو سایت برای توسعه کسب و کارهای اینترنتی مفید است؟

و سوالات این چنینی که در این مقاله برای شما پاسخ خواهیم داد. پاسخ های این سوالات می توانید تحول بزرگی را در ذهنیت شما ایجاد کند.

شاید شما جز آن دسته کاربرانی باشید که تازه با سئو آشنا شده اید و در واقع درباره سئو چیز زیادی نمی دانید و اینجا قطعا برایتان جای سوال است که منظور از سئو داخلی و سئو خارجی سایت چه چیزی است.

سئو داخلی چیست؟

سئو داخلی سایت همان تکنیک هایی است که شما در داخل وب سایت خود استفاده می کنید که باعث می شود مطالب و محتواهایی که در سایت خود ایجاد کرده اید در موتورهای جستجو ایندکس شود و کاربران به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنند. سئو داخلی شامل اصلاح کدهای سورس و تنظیم بخش های مختلف سایت و ساختارurl ها نیز می باشد. معمولا برای این بخش، مشاور سئو، سایت شما را تحلیل می کنند و استراتژی خود برای بهینه سازی سئو سایت شما را به شما ارائه می دهد. آشنا نبودن با تکنیک های سئو سایت که در آموزش سئو گفته می شود، باعث می شود که مثلا برای مسئله ساده پیدا کردن کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کارتان، هزینه های سنگینی را از شما، دریافت کنند.

سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی سایت، هم اقداماتی است که به بک لینک گرفتن و انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری و معتبر می باشد. برای اینکه کمی درباره هزینه های مربوط به سئو سایت اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که این موضوع با توجه به وضعیت کنونی، به حجم و اندازه سایت بستگی دارد که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت می کنیم و البته توجه کنید که برای کلمات پر رقابت حتما به سئو خارجی سایت نیاز ویژه ای دارید.

بخش های مهمی که در پروژه های سئو شامل هزینه می شوند

ما در ادامه بخش هایی را به شما معرفی می کنیم که در دوره آموزش سئو اهمیت زیادی داشته و به دنبال آن، در پروژه های سئو سایت، هزینه های زیادی نیز بابت آن، دریافت می کنند. قبل از هر گونه اقدامی برای بهینه سازی وب سایت، شما باید بدانید شرکتی که سئو وب سایت شما را قرار است برعهده بگیرد، چه تکنیک ها و کارهایی را قرار است بر روی سایت شما انجام دهد و به شما در رسیدن به رتبه های بالا در نتایج موتورهای جستجو کمک کند، را بدست آورید. مهم ترین کارهایی که بر روی پروژه های سئو انجام می شود:

  • سئو و بهینه سازی عنوان هر صفحه، کلمات کلیدی و متاتگ ها
  • بهینه سازی کردن تگ های هدینگ صفحات سایت
  • ساخت نقشه سایت و بهینه سازی کردن آن
  • بررسی کردن آدرس صفحات و تصحیح کردن آن ها در صورت نیاز
  • بهینه سازی فایل های جاوا اسکریپت سنگین برای زمان بارگزاری سایت خصوصا در بخش های محتوا محور سایت
  • بهینه سازی فایل های CSS  و جاوا اسکریپت
  • تولید محتوای اصولی و با کیفیت
  • بهینه سازی کردن تصاویر صفحات سایت
  • بهینه سازی کردن حجم کلی سایت
  • ثبت سایت در سرچ کنسول
  • افزایش سرعت وب سایت
  • بررسی و تصحیح ایندکس مطالب وب سایت
  • آنالیز سایت هایی که در سئو با شما رقابت می کنند

علاوه بر تمام مواردی که در قسمت بالا به آن ها اشاره کردیم، شما باید هزینه های دیگری را هم برای بهینه سازی صفحات سایت، خود پرداخت کنید که آن ها مربوط به سئو خارجی سایت میباشند. سئو خارجی طیف گسترده ای از کارهایی است که یک تیم سئوکار خبره بر روی سایت شما انجام می دهند تا نتیجه بهتری را در موتورهای جستجو برای وب سایت خود کسب کنید.

بهترین راهکار برای مقابله با هزینه های سرسام آور سئو چیست؟

تمام این موارد هر کدام هزینه های سنگینی دارد. پیشنهاد ما شرکت در دوره آموزش سئو برای یادگیری هر چه بهتر این بخش های مختلف بهینه سازی سایت است. شاید از دور، سئو کردن سایت پیچیده به نظر برسد. اما با آموزش سئو به صورت اصولی و مرحله به مرحله، به راحتی می توانید حجم زیادی از هزینه های سئو را کم کنید. کارهایی که به دست خود شما آن هم به سادگی، قابل انجام است با کمی پیچیده جلوه دادن کار، هزینه های زیادی را از شما دریافت می کنند.

در ادامه شما را بخشی از مزایای آموزش سئو برگرفته از محتوایی که Newseo یکی از موسسات برگزار کننده دوره های آموزش سئو، برای شما به ارمغان آورده ایم:

((شما می توانید کارشناس خبره سئو شوید و در هر شهری در ایران درآمد دلاری داشته باشید. با توجه به اینکه سئو را می توانید در منزل انجام دهید، کافی است با فردی خارج از کشور ارتباط بگیرید تا به سادگی برای شما پروژه سئو بگیرد و درآمد دلاری داشته باشید! واقعا به همین سادگی است و هم اکنون هم نیوسئو و هم بسیاری از دانشجویان ما درآمد دلاری مطلوبی دارند.

جدا از این مسئله، با توجه به اینکه سئو جزو معدود مشاغل بین المللی ایرانی در جهان است و در هر کشوری خواهان دارد، کافی است شما هم همانند برخی از دوستانتان که در دوره های آموزش سئو نیوسئو شرکت کرده اند، سئو را یاد بگیرید و به طور عملی و تجربی سایت هایی را در نتایج برتر گوگل قرار دهید و پس از آن با خیالی راحت مهاجرت کنید!

دقت داشته باشید که برای استخدام در هر کشوری، از شما در این موضوع خاص هیچ مدرکی نخواهند خواست و فقط رزومه اهمیت دارد که به سادگی در دوره آموزش جامع نیوسئو همه نکات ایجاد یک رزومه فوق العاده را یاد میگیرد.))

حال اگر نمی خواهید هزینه های سنگینی بابت سئو سایت پرداخت کنید، اگر می خواهید وب سایت شما با بالاترین کیفیت ممکن بهینه سازی شود، همین حالا در دوره آموزش سئو سایت شرکت کرده و خود برای رویاهای خود تلاش کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =