آئودیRS7 اسپرت‌بک

آئودی RS7‌ اسپرت ‌بک یکی از سریع‌ترین و جذاب‌ترین سدان‌های موجود در بازار است که عملکردی مشابه سوپراسپرت‌های مسابقه‌ای دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،آئودی RS7‌ اسپرت ‌بک یکی از سریع‌ترین و جذاب‌ترین سدان‌های موجود در بازار است که عملکردی مشابه سوپراسپرت‌های مسابقه‌ای دارد.

اما عاشقان قدرت و سرعت به اعداد و ارقام خروجی از قوای محرکه این محصول بسنده نکرده‌اند و خواهان قدرت بیشتری هستند. به‌همین‌منظور به‌تازگی پروژه‌ای مشترک میان چند شرکت تیونینگ معرفی شده است که براساس آن از آئودی RS7‌اسپرت‌بک هیولایی جذاب و دوست‌داشتنی ساخته‌اند. این محصول توسط شرکت «Nebulus» با همکاری «بلک‌باکس-ریشتر»، «HGP‌توربو» و «۸۱۱‌دیزاین» عرضه خواهد شد.

آئودی RS7‌ اسپرت‌بک هم‌اکنون می‌تواند ۹۴۲‌اسب‌بخار قدرت و 1۲۵۰‌نیوتن‌متر گشتاور از پیشرانه ۴لیتری خورجینی هشت‌سیلندر تویین‌توربو تولید کند؛ درحالی‌که پیشرانه ساخت کارخانه تنها می‌توانست ۵۹۲‌اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰نیوتون‌متر گشتاور ارائه دهد. درواقع متخصصان این شرکت با برنامه‌ریزی مجدد ECU، حذف محدودیت حداکثر سرعت، فیلتر جدید، نصب مسیر بزرگ‌تر ورودی هوا و بهره‌مندی از منیفولد بزرگ‌تر در جلوی توربوشارژر موفق به افزایش قدرت پیشرانه RS7 شده‌اند. سایز توربوشفت‌ها ‌بزرگ‌تر شده است. البته کمپرسورها بدون تغییر  مانده و سنسورهای بوست فشار توربوها نیز تعویض شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =