کد خبر: 230645
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
ایران خودرو

بر اساس آخرین گزارش ارزشیابی کیفی انجام شده در تیرماه امسال، در گروه سبک بخش سواری، خودروی پژو ۲۰۰۸ همچنان به عنوان تنها محصول پنج ستاره کیفی تولید داخل، بهترین امتیاز کیفی را به خود اختصاص داد. هفت محصول‌ دیگر ایران‌خودرو نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،طبق گزارش ارزشیابی خودرو‌های ساخت داخل که توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده، در تیرماه امسال خودروهای هایما S7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، دنا پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷SD اتوماتیک، پژو ۲۰۷SD و پژو ۲۰۷ نیز هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.
رانا، پژو ۲۰۶SD، پژو ۲۰۶ و اچ.۳۰ کراس و دنا سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و خودرو‌ی پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره‌ای شد.
خودرو‌های سورن ایران خودرو تبریز، پژو پارس ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران و پژو پارس صنایع خودروسازی فردا همگی سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.
همچنین سمند ایران خودرو تبریز سه ستاره کیفی را از آن خود کرد.
براساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، هایما S5 نیز در ردیف محصولات سه ستاره قرار دارد که ارتقای آن به سطح کیفی چهار ستاره جزو اهداف امسال ایران‌خودرو است. 
در برنامه امسال، علاوه بر ارتقای ۱۰ درصدی کیفیت در تمامی محصولات، ارتقای کیفیت ۴۰۵ اس.ال.ایکس و وانت آریسان به سطح سه ستاره کیفیت نیز در دستور کار ایران‌خودرو قرار دارد. ارتقای کیفیت محصول سمند به سطح سه ستاره کیفی از برنامه‌های امسال بود که در خردادماه محقق شده است.
نتایج حاصله نشان می‌دهد، گروه صنعتی ایران‌خودرو توانسته در شرایط تحریمی و با نظارت کامل بر زنجیره ارزش خودرو، کیفت محصولات تولیدی خود را حفظ کرده و به دنبال ارتقای آن نیز باشد. مجموعه کارکنان این خودروساز و شرکت‌های زیرمجموعه و زنجیره تامین، با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت کامل بر کیفیت محصولات، هدف اصلی که همان ارتقای رضایت مشتریان است را محقق خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =