کد خبر: 230813
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
‌ تیگو 3X‌ پلاس

چری تیگو 3X که در بازار ایران با نام ام‌وی‌ام ایکس 22 شناخته می‌شود، به‌تازگی توسط کمپانی چری مورد بازبینی قرار گرفته و در قالب فیس‌لیفت با نام چری 3X Plus معرفی شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، چری تیگو 3X که در بازار ایران با نام ام‌وی‌ام ایکس 22 شناخته می‌شود، به‌تازگی توسط کمپانی چری مورد بازبینی قرار گرفته و در قالب فیس‌لیفت با نام چری 3X Plus معرفی شده است.

هرچند این یک فیس‌لیفت میان‌دوره‌ای محسوب می‌شود اما چری قصد دارد تیگو 3X پلاس را به‌عنوان نسخه‌ای جدید در کنار مدل قبلی عرضه کند. این یعنی نسخه قبلی تیگو 3X همچنان در کنار این مدل جدید تولید خواهد شد. حال باید دید شریک تجاری چری در ایران یعنی شرکت مدیران‌خودرو نیز قصد دارد نسخه جدید این محصول را راهی بازار ایران کند یا خیر. عمده تغییرات ظاهری تیگو 
3X پلاس در قسمت جلو و دماغه آن انجام شده و حالا شاهد طرحی هستیم که با جلوپنجره بزرگ‌تر و چراغ‌های دوقسمتی، ظاهری شبیه هیوندای کُنا پیدا کرده است. 
البته طراحان چری با استفاده از جلوپنجره خاص این شرکت که پیش‌ازاین مشابه آن‌را در کراس‌اوورهای بزرگ‌تر تیگو ۷ و تیگو 5X دیده بودیم، سعی داشته‌اند از میزان شباهت با کراس‌اوور هیوندای بکاهند ولی بااین‌حال نمی‌توان کتمان کرد تیگو 3Xپلاس شباهت قابل‌توجهی به کُنا دارد. داخل کابین نیز با تغییراتی همراه شده و فرم کلی داشبورد بهبود یافته است. 


همچنین صفحه پشت‌آمپر تغییر کرده و ظاهر کلاسیک به خود گرفته است. در بخش قوای محرکه تیگو 3X تغییری صورت نگرفته و نسخه جدید آن همچنان با همان یک پیشرانه 1.5لیتری چهارسیلندر ارائه خواهد شد که ۱۱۶اسب‌بخار قدرت و ۱۴۳نیوتون‌متر گشتاور دارد. البته در تیگو 3X پلاس یک جعبه‌دنده CVT جدید جایگزین نمونه چهارسرعته اتوماتیک قبلی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =