کد خبر: 230994
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

پس از معرفی رسمی نسل جدید مرسدس‌بنز Sکلاس با کد اتاق W223، کمپانی ب‌ام‌و با انتشار ویدئویی کوتاه در صفحه رسمی خود، واکنش جالب‌توجهی به این اتفاق نشان داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،پس از معرفی رسمی نسل جدید مرسدس‌بنز Sکلاس با کد اتاق W223، کمپانی ب‌ام‌و با انتشار ویدئویی کوتاه در صفحه رسمی خود، واکنش جالب‌توجهی به این اتفاق نشان داد. در این ویدئو که از نمای بالا یک جاده به شکل حرف S را نمایش می‌دهد، خودرویی در حال حرکت است و در ادامه یک دستگاه ب‌ام‌و سری 7 در‌حال‌حرکت را در مه به تصویر می‌کشد. ب‌ام‌و در توضیحات این ویدئو نوشته است: «آفرین مرسدس‌بنز، ما هم طرفدار بزرگ S هستیم». 
این در حالی است که حدودا 5 سال از معرفی آخرین نسل سری7 می‌گذرد و این سدان پرچمدار باواریایی در‌حال‌حاضر با نسخه فیس‌لیفت به بازار عرضه می‌شود. بنابراین می‌توان انتظار داشت به‌زودی این خودروساز آلمانی نیز نسل جدید ب‌ام‌و سری7 را با تغییرات بنیادی به بازار معرفی کند. زیرا در غیر این‌ صورت، مرسدس‌بنز  Sکلاس می‌تواند سهم بیشتری از بازار سدان‌های لوکس اروپایی را از آن خود کند و این یعنی شکست باواریایی‌ها در این رقابت دیرین و قدیمی.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =