حسین همتی نماینده تکاب و شاهین دژ

نماینده تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نظرم راجع به رزم‌حسینی مثبت است، افزود: رزم‌حسینی برای ساماندهی بازار و کنترل قیمت ها برنامه دارد. 

به گزارش «اخبار خودرو»، حسین همتی نماینده تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با روزنامه دنیای خودرو با اشاره به معرفی علیرضا رزم‌حسینی، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس به‌منظور تصدی این وزارتخانه گفت: بنده برنامه‌های آقای رزم‌حسینی را مطالعه و در مجلس هم با ایشان درخصوص نحوه اداره وزارت صمت صحبت کردم.

وی با بیان این‌که نظرم راجع به ایشان مثبت است، افزود: آقای رزم‌حسینی بر ایجاد عدالت در بخش‌های مختلف صنایع و معادن کشور تاکید دارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که درحال‌حاضر بازار وضعیت نابسامانی دارد، تصریح کرد: آقای رزم‌حسینی بر کنترل بازار، وضعیت قیمت‌ها و مقابله با دلالان برنامه‌هایی ارائه کرد که به نظر می‌رسد برای تغییر وضعیت موجود مناسب باشد.

همتی با اشاره به سوابق و تجربیات وزیر پیشنهادی صمت تصریح کرد: ایشان استاندار کرمان و خراسان رضوی بوده است و کارنامه خوبی دارد.

وی در پایان گفت: به نظر می‌رسد ایشان از مجلس رای اعتماد بگیرد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالله IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 0
    رزم‌حسینی برای ساماندهی بازار و کنترل قیمت‌ها برنامه دارد!..........انشاالله اگر از ما بهتران (اقا زاده ها و داداشا و مافیا و سلاطین و دختر خانما ودامادا وژن های برتر وسلاطین و....) بگذارند!!!!!!!؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    اینم میخواد بیاد از صنعت جیبش پر کنه بره .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =