کد خبر: 231454
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

سمند LX EF7 از پرطرفدارترین مدل‌های این خودرو ملی در بازار است. در بازار خودروهای داخلی برخی خودروها هرچند قدیمی اما طرفداران بسیاری دارند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،سمند که به‌عنوان خودرو ملی شناخته می‌شود از سال 1381 با عنوان تولید یک محصول کاملا ایرانی وارد خط‌تولید شرکت ایران‌خودرو و در 9 مدل تولید و روانه بازار شد. 
از میان‌آنها سمند LX EF7 از پرطرفدارترین مدل‌های این خودرو ملی در بازار است. در بازار خودروهای داخلی برخی خودروها هر‌چند قدیمی اما طرفداران بسیاری دارند. 
سمند LX EF7 به دلیل مشخصات‌فنی محبوب است. پیشرانه این خودرو که موتور‌ملی نام دارد، پیشرانه معروف 4 سیلندر EF7 با حجم 1700سی‌سی و قدرت 113اسب‌بخار است که نسبت به دیگر مدل‌ها قدرت بیشتری دارد. خودرو سمند با‌توجه به استهلاک کم، مصرف سوخت نسبتا پایین، فضای وسیع کابین، لوازم یدکی ارزان، بدنه بسیار محکم و ایمنی بالا پرمخاطب است، به‌گونه‌ای که درون خودرو می‌توان احساس امنیت کرد. 
تمام این موارد باعث شده‌اند سمند 
LX EF7 یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار ایران در چند سال اخیر باشد. همچنین این خودرو از نظر ظاهر و قدرت‌موتور برتر از دیگر مدل‌های سمند است. 
البته در این میان سمند سورن ELX با موتور توربو شارژ به نسبت بقیه مدل‌ها موتور قوی‌تری دارد. قیمت بالای سورن توربو باعث شده است بسیاری از طرفداران موتورهای توربو قید خرید آن را بزنند. 
در طراحی فضای داخلی سمند LX EF7 از قطعات طرح چوب استفاده شده است که نظر بسیاری از مشتریان را جلب می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =