کد خبر: 231606
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد که ساماندهی و نوسازی ۲ پایانه مسافربری کلانشهر کرج در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش «اخبار خودرو»،مهدی حاجی قاسمی روز سه شنبه در نشست رسمی شورای اسلامی شهر کرج گفت : طرح ۲ فوریتی ساماندهی و نوسازی پایانه های شهید کلانتری و شهید سلطانی کرج به تصویب شورای شهر رسید و در تلاش هستیم تا پایان شورای پنجم این ۲ پایانه ساماندهی شود.

وی  اظهار داشت: با وجود حجم قابل توجه ترددهای درون شهری و بین شهری کرج وضعیت پارک سوارها زیبنده و در شان کلان شهر کرج نیست.

رییس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج با  اشاره به بازدید از پایانه شهید کلانتری و شهید سلطانی تصریح کرد: روزانه مسافران زیادی از طریق ترمینال ها به نقاط مختلف شهر تردد می‌کنند و یا از شهرهای دیگر وارد این ترمینال ها می‌شوند که از لحاظ جایگاه نشستن مسافران و عدم فضای موجود پایانه و عدم محیطی مناسب برای مسافران در  وضعیت مناسبی قرار ندارد.

حاجی قاسمی افزود: لایحه  ۲ فوریتی بهسازی و بازسازی ترمینال های کرج با  اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در صحن علنی شورای شهر کرج با اکثریت آراء حاضرین به تصویب رسید و مقرر شد مرمت پایانه شهید سلطانی و شهید کلانتری کرج با استانداردهای روز  اقدام شود.

پایانه مسافر بری شهید کلانتری تنها پایانه بین شهری استان البرز است که روزانه تعداد زیادی مسافر بین البرز و مناطق مختلف کشور از طریق یان پایانه جابه جا می شوند.

همچنین پایانه شهید سلطانی در حاشیه ایستگاه قطار شهری تهران - کرج قرار دارد که به مسافران مترو خدمات ارائه می کند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =