کد خبر: 231681
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
محسن صالحی‌نیا 

با حکم علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت)، محسن صالحی نیا معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) شد.

در متن حکم صالحی نیا آمده است:

جناب آقای محسن صالحی‌نیا

به گزارش «اخبار خودرو»،نظر به شایستگی، تعهد، دانش و تجربه جنابعالی و با استناد به صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده مورخه ۲۷/۷/۱۳۹۹ سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، به سمت "معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران" منصوب می شوید.

انتظار می‌رود در چارچوب مفاد اساسنامه و شرح وظایف محول و سیاست‌های دولت تدبیر و امید نسبت به انجام ماموریت های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و به‌کارگیری حداکثر توان اقدام نمایید.

توفیق روز افزون تمامی خدمتگزارن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات به حضرت ولی عصر(عج) مسالت دارم.

محسن صالحی نیا دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی صنایع و دارای دانشنامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع (تولید صنعتی) از دانشگاه علم و صنعت ایران است. او فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۶۸ در وزارت صنایع سنگین آغاز کرد و سابقه فعالیت در وزارتخانه  صنایع سابق و  وزارت صنایع و معادن را هم در کارنامه خود دارد. صالحی نیا سمت‌های مدیرکلی صنایع ماشین‌سازی و نیروی محرکه وزارت صنایع و معادن، معاونت صنایع و امور اقتصادی این وزارتخانه و در فاصله سالهای ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ نیز ریاست هیئت مدیره شرکت ایران خودرو و از سال ۱۳۹۴ عضو هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، معاون وزیر صمت در امور صنایع، را در کارنامه شغلی خود دارد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =