کد خبر: 231877
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
وانت کارا 2000

وانت کارا محصول تولیدی شرکت بهمن‌موتور که براساس پلت‌فرم وانت مزدا بازطراحی شده، آماده پاسخگویی به نیاز خریداران خودروهای کار و امسال با عنوان کارا تیپ3 به‌روزسانی و امکاناتی به آن افزوده شده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،وانت کارا محصول تولیدی شرکت بهمن‌موتور که براساس پلت‌فرم وانت مزدا بازطراحی شده، آماده پاسخگویی به نیاز خریداران خودروهای کار و امسال با عنوان کارا تیپ3 به‌روزسانی و امکاناتی به آن افزوده شده است. 
وانت کارا از محصولات شرکت بهمن موتور با موتور ۲۰۰۰ سی‌سی تولید می‌شود و شامل نسخه تک‌کابین و دوکابین است. سیستم گیربکس به‌کاررفته در دو مدل‌، ۵ سرعته دستی و همچنین این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو5 است. 
البته خودرو کارا 2000سی‌سی امسال به‌روزرسانی و مدل‌های جدید آن به فرمان هیدرولیک مجهز است، همچنین تغییراتی در امکانات داخلی مانند طراحی صندلی، سقف کاذب و... داشته و امکان عملکرد از راه دور ریموت (قفل مرکزی) افزوده شده است. 
تجهیزات به‌کاررفته در وانت کارا شامل کمپرسور مکانیکی با گاز A134R، سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS و EBD است. 
بهمن‌موتور مواد مورد استفاده در ساخت کابین و کف وانت کارا را بهبود بخشیده و نمونه جدید آن زیبا‌تر شده است. این خودرو به فرمان هیدرولیک مجهز بوده و مواد به‌کاررفته در ساخت آن نیز به طور کامل تغییر کرده است. 
در مدل جدید طراحی براکت‌های صندلی، پنل سقف و در بار تغییراتی داشته و ضمن یکسره بودن صندلی کارا تک‌کابین، در نسخه جدید برای راحتی بیشتر راننده و سرنشین، به دو صندلی تک‌نفره تفکیک شده و همچنین موقعیت لنــــــگرگاه صندلی‌های دوکابین تغییر کرده است. 
وانت کارا از یک موتور 4سیلندر خطی 2000سی‌سی بهره‌مند و قادر است حداکثر توان 111 اسب‌بخار و گشتاور نهایی 171 نیوتون‌متر ایجاد کند و با استاندارد آلاینـــــــدگی یـــــــورو5 و بازدهی مناسب موجب شده تا طرفداران قابل‌توجهی در ایــــــن دسته محصول داشته باشد. 
مدل تک‌کابین دارای ظرفیت باری برابر 1000کیلوگرم و این عدد برای مدل دوکابین به 600 کیلوگرم می‌رسد که هر کدام بخش خاصی از نیاز بازار را پوشش می‌دهد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزادمختاری IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    سلام خسته نباشین لطفا پول پیش رو کمتر کنین تا ماهم یه دونه 0رشو بخریم ممنونم09146153719
    • Masud IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      6 3
      سلام چشم سپردم برای شما کم کنند ان شاالله شنبه صبح الان جمعه همه جا تعطیل
  • Alireza IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    3 2
    لطفا یه کاری کنید که بتونه وزن بیشتری بتر بزنه حیف برا این ماشین که اینقدر نرم یه تن بار بزنه بازم خسته نباشید به تمام پرسنل گروه بهمن من کارا ۲۰۰۰ دارم خیلی راضی هستم واقعا دمتون گرم ۱۶۰ تا قشنگ کیلومتر پر میکنه بدون هیچ اشکالی تو موتور
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    1 0
    سلام آیا کولر هم داره؟
  • فریدون اسپرهم IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    سلام بنده صفرش گرفتم همه چیش خوبه ولی بزرگترین ایرادش دیفرانسیل اشه روی 20 هزارکیلومتر افتاد به روغن ریزی تازه صدا هم داره میده
  • غلام رضا پورتقی ابادی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام من می توانم باپیش پرداخت ۲۰۰میلیون وبقیشو ابان ماه پرداخت کنم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =