کد خبر: 231961
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
نسل جدید اوپل‌ موکا

واکسهال و اوپل از گذشته‌های دور تاکنون با یکدیگر همکاری‌های نزدیکی داشته‌اند و محصولات اوپل با برند واکسهال به بازار بریتانیا عرضه می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،واکسهال و اوپل از گذشته‌های دور تاکنون با یکدیگر همکاری‌های نزدیکی داشته‌اند و محصولات اوپل با برند واکسهال به بازار بریتانیا عرضه می‌شود. به‌تازگی واکسهال تصاویر جدیدی از کراس‌اوور جذاب موکا 2021 را در دو نسخه بنزینی و الکتریکی منتشر کرده است که به‌زودی وارد بازار این کشور می‌شوند. البته نسل قبلی اوپل موکا در تعداد محدودی وارد کشور شد. مشتریان در انگلستان اکنون می‌توانند اوپل‌موکا با پیشرانه درون‌سوز را با قیمت 20735 پوند و اوپل‌موکا با پیشرانه الکتریکی را 30840‌پوند پیش‌خرید کنند. نسل جدید اوپل‌موکا براساس پلت‌فرم ماژولار CMP توسعه یافته و 120‌کیلوگرم سبک‌تر از نسل قبلی است. به‌لطف بهبود بدنه، شاسی جدید و طراحی آیرودینامیک، اکنون با خودرویی چابک‌تر از همیشه روبه‌رو هستیم و 350‌لیتر صندوق عقب نیز در اختیار خریداران قرار دارد. حتی در مدل الکتریکی نیز این ظرفیت کاملا در دسترس بوده و کاهشی در این زمینه رخ نداده است. 
داخل اوپل موکا، از سبک جدید طراحی موسوم به Pure Panel استفاده شده که نتیجه آن استفاده از دو صفحه نمایش 10 و 12‌اینچی در کابین خودرو است. سیستم سرگرمی نسل جدید اوپل‌موکا از اندرویداتو و اپل‌کارپلی پشتیبانی می‌کند. مدل پایه اوپل‌موکا به یک موتور 1.2لیتری بنزینی توربوشارژر با 100اسب‌بخار قدرت و گیربکس شش‌سرعته دستی مجهز است. این پیشرانه با قدرت بالاتر 128اسب‌بخار و همین گیربکس نیز در دسترس بوده و مشتری می‌تواند گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک را نیز انتخاب کند. نسخه دیزلی اوپل‌موکا نیز با پیشرانه 1.5‌لیتری توربودیزل و گیربکس 6سرعته دستی قابل‌خریداری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =