همکاری « لیکومولی» و «یونیترونیک» در جدیدترین مسابقات تورینگ

لیکومولی برای حضور در مسابقات قهرمانی تورینگ جهان در سال ۲۰۲۱ به تیم کانادایی یونیترونیک (Unitronic) پیوسته که قرار است در مسابقات قهرمانی چالش راننده‌های میشلن در آمریکای شمالی جزو مدعیان اصلی باشد.

به گزارش «اخبار خودرو»، تیم یونیترونیک غیر از لیکومولی با مرکز تیونیگ JDC میلر نیز برای موفقیت در این مسابقات همکاری می‌کند. با وجود اینکه لیکومولی سابقه طولانی حضور در مسابقات تورینگ را دارد و ادتیوهای این شرکت به‌مدت بیش از 10 سال است در خودروهای این مسابقات استفاده می‌شود، اما این نخستین‌بار است که روانکارساز آلمانی به‌دنبال حضور در مسابقات تازه‌‌تاسیس میشلن است. 

سباستین زلگر (Sebastian Zelger) مدیرعامل لیکومولی آمریکا-کانادا گفت: «حضور ما در این مسابقات به‌این معنی است که روغن‌ها و ادتیوهای ما برای استفاده در تمام رقابت‌های اتومبیل‌رانی آماده هستند و امکان ارتقای عملکرد دارند.»

همچنین لنی لواک (Lenny Levac) مدیر فروش لیکومولی کانادا گفت: «ما از همکاری در این برنامه جدید برای فصل ۲۰۲۱ هیجان‌زده هستیم. همکاری با یونیترونیک و JDC میلر به‌ما این امکان را می‌دهد که تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم و برای نخستین‌بار از محصولاتمان در خودروهای با عملکرد بالای تیم یونیترونیک استفاده کنیم. این همکاری به‌طور قطع منجر به ارتقای هر سه شرکت خواهد شد.»

آئودی و فولکس‌واگن قرار است تامین‌کنندگان خودرو تیم یونیترونیک باشند. برای این کار با آغاز سال جدید میلادی سه دستگاه آئودی RS3 نسخه LMS تورینگ یا همان TCR را با استانداردهای مسابقات «چالش رانندگان میشلن» تحویل این تیم خواهند داد.

لیکومولی غیر از تامین‌کننده رسمی روغن و ادتیوهای اختصاصی یونیترونیک با این تیم در جریان مسابقه همکاری فنی خواهد داشت تا در رقابت با خودروهای تورینگ ب‌ام‌و، آئودی و فولکس‌واگن به‌پیروزی برسند. 

زلگر افزود: «به‌کمک تخصص ما در زمینه واردات قطعه و خودرو از آلمان، می‌توانیم بیشترین راندمان را از موتور این خودروها بگیریم و درعین حال از آن‌ها در برابر فشار مضاعف محافظت خواهیم کرد. آنچه ارزش خود را در پیست مسابقه ثابت کرده است، در زندگی روزمره و در جاده‌ها نیز عملکرد خوبی دارد و قابلیت اطمینان به موتور را افزایش می‌دهد. سابقه ارتقای فنی محصولات آلمانی گروه فولکس‌واگن در یونیترونیک سبب شده این تیم به‌عنوان شریکی طبیعی برای حضور ما در این مسابقات انتخاب شود. توجه داشته باشید که غیر از اخذ استاندارد ما همکاری نزدیکی با گروه فولکس‌واگن برای تولید روانکارهای مطلوب محصولات این شرکت داریم.»

مسابقات چالش راننده‌های میشلن قرار است از روز ۲۸ ژانویه سال ۲۰۲۱ در پیست بین‌المللی دایتونا آغاز و سپس در پیست‌های سبرینگ، لاگونا سکا، مید-اوهایو، واتکینس گلن، تایر موتور پارک کانادا، لیم‌‌راک پارک، رود آمریکا، پیست بین‌المللی ویرجینیا و درنهایت پیست مسابقه‌ای میشلن در آتلانتا دنبال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =