کد خبر: 232241
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴
دیگنیتی iX5

محصولات این شرکت در همه زمان از نظر کیفیت و تمایز زبانزد مشتریان بوده است. به همین منظور خودرو دیگنیتی نیز با هدف ارائه محصولی خاص و دارای مشخصه‌های متفاوت نسبت به محصولات جاری در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،مدیرعامل شرکت بهمن‌موتور با اشاره به این‌که با شروع تحریم‌ها در سال 97، صنعت خودرو کشور ازجمله صنایع اولیه بود که با محدودیت‌ها و مشکلات بسیاری در عرضه محصولات مواجه شد، گفت: «با این وجود، همه تلاش ما در گروه بهمن و به‌ویژه در شرکت بهمن‌موتور عرضه محصولات جدید است و خوشبختانه شرایط سخت دوران تحریم را با تلاش فراوان پشت سر گذاشتیم و محصول جدیدی با نام دیگنیتی را به سبد محصولات بهمن‌مــــوتور افزودیم.» 
محمد ضرابیان بیان کرد: «محصولات این شرکت در همه زمان از نظر کیفیت و تمایز زبانزد مشتریان بوده است. به همین منظور خودرو دیگنیتی نیز با هدف ارائه محصولی خاص و دارای مشخصه‌های متفاوت نسبت به محصولات جاری در بازار عرضه می‌شود.» 
ضرابیان تصریح کرد: «دیگنیتی به‌عنوان SUV شناخته شده و با طرح جلوپنجره و حجم‌دهی سپر از جذابیت‌ خاصی برخوردار است. همچنین نمای جانبی اسپرت و کوپه، جوان‌پسند و مد روز جلوه می‌کند و سبب ایجاد تمایز با سایر محصولات تولیدکنندگان داخلی است.» وی گفت: «دیگنیتی با پیشرانه 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژ به بازار عرضه می‌شود و دارای بیشینه قدرت 148 اسب بخار و گشتاور ۲۲۰نیوتون‌متر است و این توان به‌وسیله جعبه‌دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. درخصوص تریم و تزئینات داخل نیز متفاوت با محصولات عرضه‌شده در داخل کشور بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =