کد خبر: 232258
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح گاز سوز کردن رایگان خودروهای عمومی در استان ادامه دارد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران،جعفر سالاری نسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از ادامه اجرای طرح گاز سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی با اولویت برای وانت بار‌های سبک و تاکسی‌های شهری در این استان خبر داد.

او افزود: مالکان خودرو‌های عمومی هرچه سریعتر با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی gcr.niopdc.ir با ثبت شماره ملی و شماره تلفن همراه، نسبت به دریافت نوبت و کارگاه مجاز انتخابی برای گاز سوز نمودن خودرویشان اقدام نمایند.

جعفر سالاری نسب اضافه کرد: در حال حاضر اجرای این طرح برای خودرو‌های عمومی از جمله تاکسی‌های شهری، وانت بار، نیسان و کامیونت هاست که با استفاده از تسهیلات رایگان به سوی مصرف سوخت پاک سی ان جی هدایت می‌شوند.

او گفت: صرفه اقتصادی سوخت سی ان جی برای مصرف کنندگان و همچنین کمترین اثر تخریبی که این سوخت پاک بر محیط زیست نسبت به سایر سوخت‌های فسیلی می‌گذارد و با توجه به آلایندگی کمتر مهمترین دلایل شورای اقتصاد برای اجرای این طرح است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =