کد خبر: 232340
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
محدودیت‌ های کرونایی تردد شبانه

هفته آینده، محدودیت‌ها در همه شهرهای کشور متناسب با وضعیت قرمز، نارنجی یا زرد هر شهر که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است، مجدانه اعمال خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از عصر ایران،اطلاعیه شماره ۴ قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا: از روز شنبه هفته آینده، محدودیت‌ها در شهرهای کشور متناسب با وضعیت قرمز، نارنجی یا زرد هر شهر مجدانه اعمال می‌شود.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در اطلاعیه شماره ۴ خود، کلیات روند اعمال محدودیت‌های مبارزه با کرونا از شنبه هفته آینده را مطرح و جزئیات این محدودیت‌ها را اعلام کرد:

۱. بر اساس گزارش‌های تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نتیجه الطاف الهی، ساماندهی‌های به‌عمل آمده و ارتقای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از جمله استفاده فراگیر مردم شریف ایران از ماسک و رعایت فاصله‌گذاریِ مؤثر اجتماعی، سرعت گسترش همه‌گیری کرونا در کشور کاهش یافته، تعدادِ مبتلایان پذیرش شده در بیمارستان‌ها کمتر و در مجموع؛ شرایط تعدادی از شهرها از وضعیت قرمز به نارنجی و برخی دیگر از وضعیت نارنجی به زرد تغییر کرده است؛ اما برآوردهای علمی و تخصصی، بر این واقعیت تاکید دارد که شرایط کنونی، کاملاً شکننده بوده و با کمترین سستی و سهل‌انگاری در اجرای دستورالعمل‌ها، مجدداً به حالت نامطلوب قبلی بازخواهد گشت و در آن صورت، اعلام مجدد وضعیت قرمز در این شهرها و اجرای کامل محدودیت‌ها و تحمل دشواری‌های ناشی از آن برای عموم مردم اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

۲. تغییر شرایط شهرهای مختلف، به منزله عادی شدن وضعیت نبوده و از روز شنبه هفته آینده، محدودیت‌ها در همه شهرهای کشور متناسب با وضعیت قرمز، نارنجی یا زرد هر شهر که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است، مجدانه اعمال خواهد شد.

۳. از ابتدای هفته آینده، کماکان ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی، به شهرهای قرمز و نارنجی و همچنین ورود خودروهای شخصیِ پلاک بومیِ شهرهای قرمز و نارنجی به سایر شهرها ممنوع است و سایر محدودیت‌های پیش‌بینی شده درخصوصِ ترددها، منطبق بر طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

۴. ضمناً همچون دو هفته قبل، تردد شبانه خودروهای مشمول، از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد، در همه شهرهای قرمز و نارنجی با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر، ممنوع است و در مورد متخلفان بر اساس تشخیص دوربین‌های پلیس، جریمه صادر و اعمال قانون می‌شود.

۵. همچنین، محدودیت‌های پیش‌بینی شده برای فعالیت اصناف و مشاغل و سایر فعالیت‌ها، متناسب با وضعیت جدید اعلامی شهرها (قرمز، نارنجی و یا زرد) اکیداً اعمال می‌شود.

۶. جزئیات بیشتر محدودیت‌های فوق الذکر در ترددها و فعالیت مشاغل، همراه با آخرین تغییرات اعمال شده در دسته‌بندی اصناف و مشاغل و جدول وضعیت هر یک از شهرها، در اطلاعیه روز جاری کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی اعلام می‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابوالفضل اذر98 GB ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    0 0
    لطفا حواله هایما که سال 97ثبت نام ومقرر تحویل سال 98 رو تحویل بفرمایید هم اکنونپانزدهم اذرماه99خبری از ماشین نیست با چین هم که دست برادری داریم واز ناحیه چین تحریم نیستیم . شما که انحصار خودرو دستتون هست هیچ رقیبی هم ندارین یه کم بفکر مردم باشیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =