شِورون

قبل از انتشار مشخصات، شورون درحال ارزیابی فناوری خود در آزمایشات میدانی برای نشان دادن توانایی‌ها در بخش‌های اصلی مورد بررسی دکسوس نسل سوم است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت شورون اورونیت درحال آماده کردن محصولات خود برای هماهنگی با استاندارد جدید گروه خودروسازی جنرال‌ موتورز به‌ نام دکسوس یک نسل سوم «dexos1™ Gen 3» است.

شورون برای اخذ این استاندارد باید تست‌ هایی همچون SPI را که به‌ بررسی شرایط پیش از استارت تصادفی، مصرف سوخت، ارتقای عملکرد و توان پاک ‌کنندگی لجن و کثیفی‌ها می‌پردازد، با موفقیت پشت سر بگذارد. 

شورون مدعی است با پکیج ادتیو جدیدی که طراحی کرده است، توان رعایت و پاس کردن تمام تست‌های این استاندارد را خواهد داشت.

تری کروسبی، معاون ارشد فناوری بین‌الملل شورون اورونیت گفت: «اورونیت تا ‌اینجا از تجربه‌اش برای توسعه فناوری روغن‌موتور خودروهای سواری به‌شکل مطلوبی استفاده کرده و این تجربه درکنار ارتباط با تولیدکننده سبب شده است این برند جایگاه بهتری در پیش‌بینی الزامات و مشخصات مورد نیاز مشتریانش داشته باشد.»

شورون از دانش خود برای تولید روانکارهای موتوری استفاده کرده و از سال ۲۰۱۹ پس از اخذ تاییدیه استاندارد ILSAC GF-6 به‌دنبال اخذ استاندارد خودروسازان بوده است که در این میان استاندارد دکسوس جنرال‌موتورز معتبرترین آن‌ها به‌حساب می‌آید. این شرکت معمولا از دو روش تست استفاده می‌کند که شامل محیط‌های آزمایشگاهی و آزمایش‌های درمحیط عملیاتی است. 

قبل از انتشار مشخصات، شورون درحال ارزیابی فناوری خود در آزمایشات میدانی برای نشان دادن توانایی‌ها در بخش‌های اصلی مورد بررسی دکسوس نسل سوم است. 

البته در این میان جنرال‌موتورز نیز بدقولی کرده و درحالی که قرار بود درمورد مشخصات مورد نیاز برای این استاندارد در آوریل ۲۰۲۰ اطلاع‌رسانی کند، با اعلام اینکه اطمینان کافی از این حداقل‌ها ندارد، زمان اخذ مجوز را به‌تاخیر انداخت و حالا براساس آخرین اعلام مشخص شده است که داوطلبان برای انجام این تست از روز اول ماه می ۲۰۲۱ پذیرش می‌شوند و روانکارهایی که‌ ویژگی‌های لازم را برای اخذ تاییدیه استاندارد دکسوس یک نسل سوم دارند، نخستین روز از ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی خواهند شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =