والوالین

والوالین به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان روانکار خودرو در دنیا از برنامه خود برای تاسیس ۲۷ مرکز ارائه خدمات سریع در مکان‌های جدید خبر داد. قرار است این مراکز در سال ۲۰۲۱ در قالب یک شبکه منسجم خدمات‌رسانی داشته باشند. 

به گزارش «اخبار خودرو»، این شرکت طی قرارداد همکاری خود با مجموعه «Car Wash Partners» قرار است در هفت ایالت آمریکا ۲۷ نقطه را برای خریداری زمین و تاسیس مراکز خدمات سریع در نظر بگیرد.

در بین این ۲۷ مرکز ۱۵ مورد تحت مالکیت کمپانی والوالین فعالیت خواهد کرد و ۱۲ مرکز دیگر نیز به‌صورت فرانچایزینگ و تحت‌نظارت فعالیت خواهد کرد؛ اما با مالکیت دیگر شرکت‌ها یا افراد. همچنین در این ۱۲ مرکز با هماهنگی والوالین خدمات دیگری نیز با سرعت بالا به‌مشتریان ارائه می‌شود.

والوالین درحال حاضر امکان ارائه خدماتی همچون کارواش را نیز به این مجموعه‌ها اعطا کرده؛ اما مهم‌ترین نکته درمورد این خدمات انجام آن‌ها در کمتر از ۱۰ دقیقه است.

قرار است در این مراکز خدمات تعویض روغن نیز در کمتر از ۱۰ دقیقه ارائه شود؛ چرا که هدف والوالین در احداث این مراکز ارائه خدمات بدون اتلاف وقت مشتری است. البته شرایط مالی قرارداد والوالین و کارواش پارتنر هنوز مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود مراحل اجرایی قرارداد تا پیش از پایان تقویم سال مالی جاری آغاز شود.

تونی پوکت «Tony Puckett» معاون ارشد در والوالین و فردی که به‌عنوان مدیر مراکز ارائه خدمات والوالین با سرعت زیاد یا «Valvoline Quick Lubes» انتخاب شده است، دراین‌باره گفت: «نکته مهم در استراتژی تجاری والوالین توجه به‌ادامه رشد شبکه خدمات در صنعت روانکارها در بازارهای جدید است.

این همکاری به هر دو شرکت فرصتی می‌دهد تا با نقاط قوت خود خدمات بهتری را ارائه کنند. 
ولوالین مراکز تعویض سریع روغن‌موتور را برپا می‌کند و این درحالی است که در این مراکز خودرو شست‌وشو داده می‌شود. رد پای این ۲۷ مرکز واقع در بازارهای مختلف در سراسر کشور، همچنین به‌ولوالین اجازه می‌دهد از شرکای جدیدی در بحث فرانچایزینگ پشتیبانی کند تا پایگاه فروشگاه‌های موجود خود در سطع کشور را خیلی سریعتر گسترش دهد.

ما مشتاقانه منتظر استقبال از ۲۶۰ نفر کارمند جدیدی هستیم که قرار است در این ۲۷ مرکز فعالیت کنند.» جان‌لای، مدیر عامل شرکت «Car Wash Partners» نیز گفت: «والوالین یک اپراتور با سابقه طولانی در کلاس اول جهانی در صنعت روانکارسازی محسوب می‌شود. ما در بخش  افراد متخصص و خدمات سریع دارای ارزش‌های یکسانی هستیم؛ بنابراین این امر را به‌عنوان یک تناسب درنظر می‌گیریم که می‌تواند به‌هر دو شرکت کمک کند. ما به‌عنوان همسایگان نزدیک به‌کار خود ادامه خواهیم داد و به تعهد والوالین در زمینه ارائه فرصت‌های جدید به‌اعضای تیم‌مان اعتماد خواهیم کرد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =