پردازش ابری کانتیننتال

کانتیننتال به‌این نکته اشاره کرده که ناوگان‌های خودرویی سنگین و سبک هزینه‌های زیادی را برای تعویض تایر می‌پردازند و در این میان سیستم‌های نظارت و مدیریت بر تایر نقش پررنگی در راستای کاهش هزینه‌ها خواهند داشت.

به گزارش «اخبار خودرو»، این شرکت باور دارد که سیستم جدید آن‌ها این امکان را فراهم می‌کند تا اطلاعات مربوط به‌فشار و دمای تایر به‌صورت درلحظه با استفاده از یک سیستم ارتباطی به‌پردازشگرهای ابری آن‌ها ارسال شود و با ترکیب این اطلاعات به‌همراه موقعیت خودرو با استفاده از سنسورهای GPS و ساعات کار لاستیک‌ها، شرایط تایر رهگیری شود. به‌همین دلیل ناوگان‌ها سریع‌تر و راحت‌تر از قبل و فارغ از پرسشنامه‌های مرسوم مدیریت خواهند شد.

این سیستم روی تمام تایرهای اختصاصی کانتیننتال که مجهز به‌سنسورهای یادشده هستند، نصب می‌شود؛ اما درحال حاضر تنها در برخی بازارهای اروپایی از جمله آلمان، اسپانیا، سوئیس، اتریش، دانمارک، انگلیس، سوئد، نوروژ، فرانسه و پرتغال قابلیت اجرایی دارد و درعین حال سایر بازارهای اروپا و نقاط دنیا نیز در آینده نزدیک امکان دریافت این خدمات را خواهند داشت. 

همچنین کانتیننتال به‌این نکته اشاره کرده که ناوگان‌های خودرویی سنگین و سبک هزینه‌های زیادی را برای تعویض تایر می‌پردازند و در این میان سیستم‌های نظارت و مدیریت بر تایر نقش پررنگی در راستای کاهش هزینه‌ها خواهند داشت.

پیش از این زمانی که وسیله نقلیه‌ای مسافت‌های طولانی را می‌پیمود «به‌ویژه در بنادر، سایت‌های تولیدی و معدنی» نظارت بر فشار و دمای تایر برای مدیران ناوگان‌ها به‌چالشی بزرگ تبدیل شده بود و حالا برخلاف برنامه قبلی کانتی‌کانکت یارد «ContiConnect Yard» نسخه جدید نیازی به‌استفاده از دستگاهی خاص برای خوانش اطلاعات ندارد و تنها کافی است به‌شبکه اینترنت متصل باشید تا تحلیل انجام‌شده توسط یارانه‌های ابری در اختیار شما قرار بگیرد.

باتوجه به‌این‌که اطلاعات مستقیما به‌فضای ابری منتقل می‌شود، می‌توان از طریق یک پورتال بربستر وب، به‌کل اطلاعات تحلیل‌شده دسترسی داشت.

این دسترسی شما را به‌صفحه‌ای هدایت می‌کند که نمای مفصلی از اطلاعات خودرو شامل اخطارها، تاریخچه فشار و دما و همچنین اطلاعات GPS در آن به‌تصویر کشیده شده و ساعات کاری هر وسیله را مشخص می‌کند. این درحالی است که اگر برای تایرها مشکلی ایجاد شود، مدیریت از طریق پیام کوتاه یا ایمیل این مشکل را گزارش کرده و حتی براساس این اطلاعات مشکلات آتی را پیش‌بینی می‌کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =