بلیزاک LM005

بزرگ‌ترین انجمن اتومبیل‌رانی در اروپا با نام «ADAC» پس از بررسی جدیدترین محصولات زمستانی تایرسازان به‌این نتیجه رسید که بریجستون بلیزاک LM005 به‌خاطر افزایش قدرت کنترل و ایمنی استثنایی که برای راننده به‌همراه دارد، بهترین انتخاب برای شرایط دشوار جاده‌های برفی است.

به گزارش «اخبار خودرو»، همچنین در تست ADAC مشخص شده که در کنار جاده‌های برفی، در جاده‌های خشک یا بارانی نیز این تایر عملکرد بهتری نسبت به‌رقبای خود دارد. متخصص ADAC به‌عنوان بزرگ‌ترین انجمن اتومبیل‌رانی در اروپا به‌بلیزاک LM005 نمره کلی 20 را به‌عنوان بهترین امتیاز در تست‌های خود در تمام زمینه‌ها داده ‌است. این بررسی شامل ۱۵ بخش مختلف بوده که محصول بریجستون موفق به‌کسب نمره کامل در تمام بخش‌ها شده است. 

تکنولوژی پیشرفته برای عملکرد قابل اطمینان

مهندسان بریجستون در این محصول از ویژگی‌های خاصی استفاده کرده‌اند تا عملکرد این محصول نسبت به‌همسطح‌های آن بالاتر از حد انتظار باشد. با تلاش در کاهش مقاومت غلتشی، مصرف سوخت و حذف صدای نویز در این تایر می‌توان از آن به‌عنوان پایدارترین تایر زمستانی یاد کرد و مصرف‌کنندگان می‌توانند مطمئن باشند که عملکرد آن در روزهای خشک زمستانی از دیگر مدل‌ها بهتر و چشمگیرتر است. 

در واقع این تایر هزینه‌های نگهداری را در شش‌ماهه دوم سال به‌شدت کاهش می‌دهد. همچنین توجه به‌ویژگی‌های سازگاری با محیط‌زیست سبب شده است ADAC به‌این تایرها علاقه بیش‌تری داشته باشد. 

تمرکز روی نیاز مشتری

بریجستون در روند ساخت این تایر از ۲۰ هزار راننده در سراسر اروپا کمک گرفته است که با توجه به‌نیاز آن‌ها بهترین تایر زمستانی را تولید کند. این راننده‌ها چالش‌های روزمره‌ای را که خودشان با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند، گزارش کرده و پس از نظرسنجی مشخص شده است که آن‌ها طالب تایری هستند که شامل ترکیبی از ویژگی‌های امکان کنترل عالی در محیط برفی و یخی در کنار ترمزگیری بهتر درشرایط خیس و لغزنده و همچنین کاهش مصرف درجاده‌های خشک باشد.

موسسه ADAC تایر بلیزاک LM005 را روی فولکس‌واگن گلف GTI با ابعاد ۲۰۵ به ۵۵ و شعاع ۱۶ اینچ بررسی کرده که به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین سایزها در اروپا شناخته می‌شود. این محصول درحال حاضر در ۱۷۱ مدل برای خودروهای سواری و شاسی‌بلندها درابعاد ۱۴ الی ۲۲ اینچ موجود است.

بریجستون از فناوری اختصاصی درایو گارد به‌عنوان فناوری ران‌فلت در این خودرو استفاده کرده که البته تنها در ابعاد ۱۶ الی ۱۸ اینچ قابل سفارش‌گذاری است. تایرهای دارای این آپشن می‌توانند در صورت آسیب‌دیدگی با نهایت سرعت ۸۰کیلومتربرساعت درمسافت کمتر از ۸۰ کیلومتر خودرو را تا ‌تعمیرگاه همراهی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =