کد خبر: 232890
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
سمند پلاس

تولید سمند پلاس در شرایطی آغاز شده که هنوز معرفی رسمی آن صورت نگرفته و پیش فروشی از سوی ایران خودرو اجرا نشده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،تولید سمند پلاس در شرایطی آغاز شده که هنوز معرفی رسمی آن صورت نگرفته و پیش فروشی از سوی ایران خودرو اجرا نشده است. این خودرو که قبلا با نام سمند بهینه در فضای رسانه ای شناخته می شد، حال وارد خط تولید ایران خودرو شده و مراحل نهایی پیش از عرضه را پشت سر می گذارد.

 با توجه به تصاویر ارسال شده از جانب مخاطبان اسب بخار، تولید سمند پلاس در ایران خودرو آغاز شده است. البته که قبلا هم نمونه های اولیه این سدان فیس لیفت وارد خط تولید شده بودند. اما با توجه به صحبت های اخیر مدیرعامل ایران خودرو مبنی بر عرضه سمند بهینه در هفته های آتی، احتمال آن زیاد است که این خودروساز سرعت تولید سمند جدید را افزایش داده باشد تا بتواند مقدمات عرضه این خودرو را فراهم کند.

سمند بهینه نمونه ای فیس لیفت از سمند LX به حساب می آید که آستانه بیست سالگی اولین خودروی ملی، پا به خط تولید ایران خودرو گذاشته است. این خودرو نسبت به سایر نسخه ها تفاوت چندانی نداشته و صرفاً برخی ویژگی ها به آن اضافه شده و حداقل های استانداردهای ۸۵گانه در آن رعایت گردیده است. این خودروی فیس لیفت در بخش ظاهر بیرونی و کابین متفاوت از نسخه های قبلی سمند است و برخی ویژگی های سورن نیز به آن اضافه شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    4 3
    داخلش چه قدر زشته .
    • دلاور ZA ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
      1 0
      واقعا حیف داشبورد قبلی نبود
  • سعید IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    یا اسمشو نزارید سمند پلاس یا اگر می زارید یه ویژگی های خوبی حداقل بهش اضافه کنید تا نسبت به سمند Lx و سمند های دیگر کاملا متفاوت باشه الان این سمند چه ویژگی های جدیدی داره نسبت به سمند Lx که اسمشو گذاشتید سمند پلاس داخلش که زشته کیفیت هم که نداره همون امکانات سمند Lx است سرشون هم نمیشه اسم بزارن رو خودروهاشون ای خدا .
  • Hadi salehi IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    پالون جدیدیه تنش کردید نه خیلی مسخره است چند سال دیگه سانروفی بزارید براش با یه دور فرمون جدید اسمشو بزارید سمندستاره رو از توش ببین
  • صابر IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    قیمت
  • فرهاد IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    خجالت اورده بعد از ۲۰سال که در حال تولید ملی و حمایت از این صنعت بصورت همه جانبه بجز این پلت فرم قدیمی ترین در سطح دنیا ست چه دستاوردی برای کشور مون داشتید؟این نتیجه‌ی انحصار طلبی خودرو سازان است. یکم از موتورسازان و تولید کننده های لوازم خانگی مون یاد بگیرید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =