سرب باطری

تمام خودروها دارای باتری ‌های سرب ‌اسید هستند اما اینکه برندها و مدل‌های مختلف از چه نوع باتری‌ باید استفاده کنند، بسیار مهم‌ است. ازجمله‌ این برندها خودروهای مرسدس‌بنز هستند که  نوع باتری استفاده ‌شده در آنها حائزاهمیت است و رانندگان باید هنگام تعویض باتری برای این خودروها دقت بیشتری داشته باشند.

به گزارش «اخبار خودرو»، بر اساس تحقیقاتی که در خصوص بهترین و مناسب‌ترین باتری‌ها هم ازنظر قیمت و هم از نظر کیفیت و کارکرد انجام شده است، ۵باتری مناسب انواع مدل‌های بنز هستند. احتمالا بهترین باتری مرسدس‌بنز دو تا سه‌سال ضمانت خواهد داشت.

استفاده از باتری‌های ارزان در این خودرو باعث روشن شدن چراغ‌ هشدار  EPS یا ایربگ خودرو می‌شود. هرچند ممکن است این باتری‌ها، موتور را به خوبی روشن کنند اما در صورت نیاز مکرر به قدرت زیاد عملکرد خوبی ندارند. همین‌موضوع می‌تواند باعث ایجاد نقص الکتریکی خودرو و منجر به هزینه تعمیر هنگفت شود.

AutoCraft and DuraLast Batteries: براساس تحقیقات این باتری‌ها هرچند انتخاب اول برای محصولات مرسدس‌بنز نیستند اما می‌توانند در غیاب باتری‌های مطرح گزینه مناسبی باشند.

Bosch: یکی از برندهایی که می‌توان برای خودروهای بنز در نظر گرفت، بوش است. البته نکته مهم در خصوص باتری‌های جدید بوش تولید آن توسط شرکت‌های بزرگ تولیدکننده باتری خودرو یعنی Exide و Johnson Controls  است. بنابراین  ممکن است یک باتری از برند بوش خریداری کنید که بیش از ۶ سال دوام داشته باشد اما طول‌عمر باتری بعدی شاید فقط دو سال باشد.

AC Delco: یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان باتری در ایالات متحده است. باتری‌های ACDelco با ۳۶ ماه ضمانت تعویض رایگان ارائه می‌شوند. هرچند قیمت باتری‌های این برند بسیار بالاست اما Ac Delco مناسب سدان‌ها و اس‌یووی‌های مرسدس‌بنز است. بنابراین اگر به دنبال باتری بادوام هستید این برند یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. باتری‌های ACDelco در محیط‌های لرزشی عملکرد خوبی دارند و به‌طور کلی به‌دلیل قدرت جذب حصیر شیشه‌ای مشکلی در خوردگی ندارند.

Optima: باتری‌های اپتیما از فناوری سلول مارپیچی بهره‌مند هستند که باعث می‌شود باتری چند سال دوام داشته باشد. این باتری‌ها به‌دلیل کارکرد بالایی که دارند برای خودروهای دیزلی V۸ و V۱۲ مرسدس‌بنز توصیه می‌شوند.

Exide: بهترین و قابل‌اعتمادترین باتری‌هایی را که می‌توان برای برند مرسدس‌بنز از آنها استفاده کرد، باید در Exide یافت. اگرچه Exide باتری ارزانی نیست اما به لحاظ عملکرد و دوام جزو بهترین محصولات است. مدل‌های مختلف این باتری‌ مناسب اکثر مدل‌های مرسدس‌بنز از جمله E ، C ، S ، CLK ، CLS ، ML ، GL ، R کلاس هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =