نخستین نمایشگاه مجازی تایر در دنیا

کمپانی اصالتا چینی «ZC رابر» برای سه برند اصلی خود به‌نام‌ های گوودراید، وستلیک و آرسان که شامل ۵۰ محصول مختلف می‌شوند، بستری برای تجربه آنلاین و مجازی نمایشگاه‌های واقعیت مجازی فراهم کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،  این نخستین‌بار است که شرکت‌های تایرساز محصولات خود را با استفاده از فناوری واقعیت مجازی یا VR نمایش می‌دهند. این فناوری اجازه غوطه‌ور شدن در یک فضای از پیش طراحی‌شده و غیر حقیقی را به‌مخاطب می‌دهد و شما می‌توانید به‌صورت ۳۶۰ درجه از این نمایشگاه دیدن کرده و هر محصول را از نزدیک بازدید کنید. 

کاربر با نزدیک شدن به‌هر محصول امکان بزرگنمایی تصاویر را با جزئیات بالا و از زوایای مختلف خواهد داشت و این حس واقعی را دریافت خواهد کرد که ویژگی‌های برجسته و منحصر به‌فرد هر محصول در عمل به‌چه‌شکل است. علاوه‌بر این کاربر می‌تواند از طریق فیلم‌های مرتبط با هر محصول توضیحات کاملی را دریافت کند که نیازی به‌گردش و جست‌وجو در محیط دو بعدی ندارد. 

این نمایشگاه‌ها برای هر سه برند به‌صورت جداگانه طراحی شده و خود شامل سه بخش مستقل سواری (PCR/LTR)، تجاری (TBR) و OTR می‌شود.

در هر سه نمایشگاه کاربر با تاریخچه و فرهنگ سازمانی «ZC رابر» آشنا شده و حتی امکان بازدید مجازی از دفتر مرکزی این شرکت در فرانکفورت آلمان فراهم شده است. 

در اعلامیه معرفی این نمایشگاه آمده است: «ما از ایجاد یک تور لاستیکی آنلاین برای کاربران در سراسر جهان بسیار هیجان‌زده هستیم تا تایرهای ما را به‌روشی آسان‌تر و ایمن در خانه ببینند و درباره آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنند. این نمایشگاه VR به‌ما امکان می‌دهد خیلی بهتر از گذشته با مشتریان و کاربران نهایی ارتباط برقرار کنیم. ما همچنین در فکر این هستیم که کارخانه هوشمند خود را از طریق VR در آینده به‌مردم نمایش دهیم.» 

از روز ۱۵ ژانویه امکان تجربه شوروم‌های VR این شرکت از طریق تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت‌ها و یارانه‌ها با مراجعه به‌وب‌سایت رسمی برندهای Westlake تایر ، Goodride تایر و Arisun فراهم شده است. 

گفتنی است «ZC تایر» در سال ۱۹۵۸ در سرزمین اصلی چین افتتاح شد و در این سرزمین به‌عنوان تایرساز شماره یک شناخته می‌شود.

این مجموعه جزو ۱۰ تایرساز برتر در سال ۲۰۱۷ بوده و فروش سالانه این شرکت در همین سال برابر با چهار میلیارد و ۴۳۰ میلیون‌دلار بوده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =