خرید و فروش خودرو

وقتی بازار در حالت رکود قرار دارد یا مانند الان که قیمت‌ها در مسیر سراشیبی هستند، زمان آن است که تفاوت سیاست‌های بازاریابی و فروش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای در شرکت‌ها خود را نمایان کند

به گزارش «اخبار خودرو»، طی دو روز گذشته درباره برگشتن شرایط بازار و ارائه مشوق‌های فروش به مشتریان برای تهیج آنها برای خرید صحبت کردیم. در آن مطالب به این موضوع  اشاره شد که برخی شرکت‌ها باردیگر شرایط فروش اقساطی خود را راه‌اندازی کرده‌اند تا بتوانند به بهبود فروش خود کمک کنند اما برخی شرکت‌ها هنوز در خواب غفلت فرو رفته‌اند و به فروش نقدی و تحویل فوری خودروهایشان می‌اندیشند.

کارشناسان بازار معتقدند در این شرایط اقبال چندانی با آنها یار نخواهد بود و فروش تقریبا بسیار کم و ناچیزی را تجربه خواهند کرد. حال با ‌توجه به آنچه گفته شد، برخی نمایندگی‌های فروش این شرکت‌ها دست‌به‌کار شده‌اند و خودشان اقدام به فروش اقساطی خودروها کرده‌اند تا بتوانند سهم بازار خود را حفظ کنند.

وقتی بازار در حالت رکود قرار دارد یا مانند الان که قیمت‌ها در مسیر سراشیبی هستند، زمان آن است که تفاوت سیاست‌های بازاریابی و فروش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای در شرکت‌ها خود را نمایان کند. زیرا در شرایطی که قیمت‌ها روند صعودی دارند، فروش خودرو هنر خاصی نمی‌خواهد!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =