بسته ‌بندی جدید روغن ‌دنده FlexFill والوالین

شرکت آمریکایی Valvoline تامین‌کننده عمده روان‌کارهای برند و خدمات خودرویی در سراسر جهان، دیروز از خرده‌فروشی جدیدترین بسته‌بندی نوآورانه روغن‌دنده خود با نام FlexFill خبر داد.

 به گزارش «اخبار خودرو»، این برند روغن‌موتور، جدیدترین بسته‌بندی روغن‌دنده خود را با هدف انعطاف‌پذیری بیش‌تر و درنتیجه ضایعات کمتر ارائه کرد. این بسته‌بندی‌های کیسه‌مانند با ویژگی انعطاف‌پذیری و ممانعت از هدررفت خود، تعویض روغن‌دنده توسط مصرف‌کننده را آسان می‌کنند.

هیدی ماتیس، مدیر ارشد بازاریابی والوالین گفت: «سعی ما بر این است تا از طریق مهندسی محصول و بسته‌بندی نوآورانه آن، مراقبت از خودرو را آسان کنیم. FlexFill برای استفاده در فضاهای کوچک و کاهش ضایعات محصول طراحی شده است و به‌کاربران این امکان را می‌دهد که از هر قطره روغن‌دنده خریداری‌شده با کمترین دردسر ممکن استفاده کنند.» 

تا به‌امروز از پلاستیک سخت در بسته‌بندی روغن‌دنده سنتزی استفاده می‌شد که به‌سختی می‌توان آن را در زیر خودرو مانور داد و درنتیجه همیشه مقداری از محصول در انتهای قوطی بلااستفاده می‌ماند. این اختراع جدید، نه‌تنها اتلاف محصول را کاهش می‌دهد، بلکه استفاده از آن در فضای محدود زیر خودرو نیز راحت است. 

راجر انگلند، مدیر تحقیق و توسعه والوالین گفت: «تلاش هر روزه ما بر آن است که برای کاربران خود راه‌حل‌هایی پیدا کنیم تا در کنار با صرفه‌تر و سازگارتر بودن با محیط‌زیست، سبب حفاظت بهتر از وسایل نقلیه و افزایش طول عمر خودرو شود.» 

از سال 1866 والوالین دانش خود را در زمینه تولید روغن‌موتور مفهومی‌تر، آزمایش‌شده‌تر و کامل‌تر کرده است و هر روز تلاش می‌کند محصولات جدید خود را با بالاترین کیفیت و بهترین بسته‌بندی برای جلب‌رضایت مشتریان در سراسر جهان توزیع و عرضه کند.

بیش از 150 سال است والوالین از تولید نخستین روغن‌موتور مخصوص خودروهای مسابقه‌ای  «racingoil» در جهان گرفته تا نخستین روانکار با قابلیت پیمایش بالا «highmileageoil» تا ترکیب بلندینگ سنتتیک «syntheticblend» تلاش می‌کند از موتورها با شیوه نوین و اختصاصی خود محافظت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =