راه ‌اندازی دومین شبیه ‌ساز جاده‌ ای گودیر

مرکز نوآوری «کولمار برگ» در لوکزامبورگ شبیه‌ساز رانندگی دینامیک DIM۲۵۰ را برای بررسی وضعیت محصولات گودیر در نقاط مختلف طراحی کرده و به‌کار می‌گیرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، این شبیه‌ساز که از نوع سطح چهار است، دومین شبیه‌ساز از این نوع به‌حساب می‌آید که در دفتر مرکزی این شرکت واقع در اوهایو ایالات‌متحده طراحی و تولید می‌شود.

این سایت نوآوری پیش از این نمونه‌های جمع‌وجور از شبیه‌ساز جاده‌ای را در اختیار داشت که حالا مجهز به‌نسخه‌های پیشرفته‌تر شده‌ است.

گویدو باریاتی «Guido Bairati» مدیر فروش و بازاریابی برند VP به‌عنوان سازنده این شبیه‌سازها گفت: «با نصب شبیه‌ساز DiM۲۵۰ در دو سوی اقیانوس‌ها، گودیر این امکان را خواهد داشت که با دقیق‌ترین تجهیزات، وضعیت محصولات خود را در فضای مجازی بررسی کند و روند توسعه محصولات این شرکت درمقایسه با سایر شرکت‌ها برای تامین نیاز OEM خودروسازان مزیت رقابتی پیدا می‌کند؛ چرا که با سرعت بیش‌تری محصول را توسعه خواهد داد.»

گودیر می‌گوید که این شبیه‌ساز به‌مهندسان کمک می‌کند طرح‌ها را در مراحل آغازین روند طراحی تست کنند و برای آن‌ها تاییدیه بگیرند. همچنین به‌آن‌ها کمک خواهد کرد تا بدانند باید روی چه‌مشکلات و پارامترهایی تمرکز کنند و پیش از رفتن به‌سراغ مرحله بعدی توسعه، نمونه‌های  کمتری را پیش‌تولید کنند.

با وجود این شبیه‌سازها، گودیر امیدوار است این امکان را داشته باشد که خود را با تغییرات در تقاضای خودروسازان و سایر OEMها هماهنگ کند.

کریس هلسل، معاون ارشد دفتر فناوری‌های گودیر اضافه کرد: «این سطح از شبیه‌سازی ما را قادر می‌سازد تا برتری واضحی در جلوداری از فناوری‌ها داشته باشیم و ما همیشه به‌ارتقای روند توسعه می‌اندیشیم و در اختیار داشتن امتیاز ترجیح شرکت‌هایی که ما را به‌عنوان تامین‌کننده خود می‌شناسند، سبب می‌شود مشتری نهایی نیز رضایت بیش‌تری از عملکرد ما داشته باشد.»

گودیر با استفاده از این فناوری امکان بررسی عملکرد محصولات خود را در شرایط مختلف جوی و جاده‌ای خواهد داشت و بدون این‌که مجبور باشد تایرهایش را با ‌سرعت بالاتر از ۳۰۰کیلومتر برساعت درجاده خاکی تست کند، این عملیات را در شبیه‌سازها تجربه می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =