آپولوتایر

جلسه حسابرسی سال مالی منتهی به سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۱-۲۰۲۰ آپولوتایر در تاریخ چهارم فوریه (مصادف با پنجشنبه ۱۶ بهمن) برگزار شد و هیات‌مدیره این شرکت از نتایج مثبت ثبت‌شده گزارشاتی را ارائه داد.

به گزارش «اخبار خودرو»، براساس این گزارش، مجموع فروش آپولو طی ماه‌های اکتبر تا دسامبر برابر با ۴۹ میلیون و ۶۵۰ هزار روپیه بوده و بنابراین سال مالی ۲۰۲۱ طی ماه‌های آوریل تا دسامبر برابر با ۱۲۰ میلیون و ۲۷۰ هزار روپیه بوده است. 

درنتیجه باتوجه به‌افزایش تقاضا در بخش تامین خودروسازان (OE) و بازار تعویض تایر، فروش عملیاتی آپولو نسبت به‌زمان مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است. حتی در اروپا نیز به‌رغم کاهش تقاضا، این شرکت کماکان محصولات خود را عرضه کرده و حتی کیفیت محصولات عرضه‌شده را در این بازار ارتقا داده است. 

درمقایسه با سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ آپولو رشد ۱۴درصد فروش خالص را داشته و سود عملیاتی این شرکت با رشد ۹۱ درصد از پنج‌میلیون و ۵۱۰ هزار روپیه سال گذشته، به ۱۰ میلیون و ۵۳۰ هزار روپیه رسیده است. درآمد خالص این شرکت نیز با رشد ۱۵۵درصدی به چهار میلیون و ۴۴۰ هزار روپیه رسیده که این رقم درسال مالی گذشته برابر با یک‌میلیون و ۷۴۰ هزار روپیه ثبت شده بود.

اونکار کانوار «Onkar Kanwar» مدیرعال آپولوتایر درمورد عملکرد این شرکت گفت: «عملکرد ما در سراسر دنیا در سه‌ماهه گذشته بسیار قدرتمند بوده است و ما همچنان از نظر تقاضا بسیار مثبت عمل می‌کنیم. با توجه به‌سرمایه‌گذاری‌های برنامه‌ریزی‌شده در زمینه ظرفیت تولید، تحقیق و توسعه، برندسازی و توزیع، همراه با برنامه بهینه‌سازی هزینه، ما در پاسخگویی به‌تقاضاهای گوناگون در بسیاری از بخش‌ها و مناطق مختلف دنیا عملکرد بسیار مناسبی داشته‌ایم. همچنین روی آوردن دولت هند به‌حالت انبساطی در بودجه سال مالی ۲۰۲۲، با تمرکز روشن بر رشد و اعلام سیاست کنترل ضایعات، در آینده به‌پیشرفت ما کمک خواهد کرد.»

گفتنی است درمجموع این سال مالی (آوریل ۲۰۲۰ تا دسامبر ۲۰۲۱) آپولو موفق به‌ثبت حجم فروش ۱۲۰ میلیون و ۲۷۰ هزار روپیه شده که این رقم درسال ۲۰۲۰-۲۰۱۹ برابر با ۱۲۵ میلیون و ۴۵۰ هزار روپیه بود.

درآمد ناخالص (پیش از کسر مالیات و مخارج) به‌میزان ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار روپیه ثبت شده و این درحالی است که سال گذشته مالی این آمار برابر با ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار روپیه بود.

اما درآمد خالص این شرکت از سه‌میلیون و ۹۹۰ هزار روپیه به ۶۳۰ هزار روپیه رسیده که البته رقم سال گذشته (۲۰۲۰-۲۰۱۹) تحت‌تاثیر تسهیلات دریافت‌شده از دولت هند برای تاسیس تولیدی جدید بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =