گالف ‌اویل

شعبه خاورمیانه از شرکت بزرگ نفتی گالف اویل آمریکا قرارداد همکاری با شبکه اتوسرویس‌های دیناترید «Dynatrade» را به‌ عنوان یکی از بزرگ ‌ترین اتوسرویس ‌های مولتی‌برند در امارات‌ متحده ‌عربی به ‌امضا رساند.

به گزارش «اخبار خودرو»، دیناترید را به‌عنوان لیدر و بزرگ‌ترین شبکه ارائه خدمات خودرویی در کشور امارات می‌شناسند و یکی از مهم‌ترین شاخص‌های این شبکه دریافت قطعات و کالاها از منابع دست اول و با کیفیت بالاست. به‌نحوی که قطعاتی همچون تایر، باتری، بلبرینگ، تجهیزات کارگاهی و سایر خدماتی که قابل ارائه به خودروهاست، از بهترین منابع تهیه می‌شود.

درحال حاضر این مجموعه شش سایت بسیار بزرگ ارائه خدمات فوق مدرن را درمناطقی همچون العین، مناطق صنعتی مفرق و ریاض در ابوظبی، ندالحمر و شیخ زید در جاده دبی راه‌اندازی کرده و همچنین شعبه شماره یک این برند نیز در منطقه ۱۷ از شارجه قرار دارد. 

این همکاری شامل توافق‌نامه‌ انحصاری برای تامین روانکارها، گریس‌ها و سایر مایعات گالف اویل در تمام شعبات دیناترید در امارات‌متحده‌عربی است. همچنین در مهم‌ترین بند این قرارداد دیناترید روانکار پیشرفته‌ای را به‌طور خاص و انحصاری در نمایندگی‌های خود عرضه خواهد کرد که از گرانروی ۵W-۳۰ بهره برده و درسطح کیفی API-SP تحت ‌سری التراسینت «Ultrasynth» با استاندارد ILSAC GF۶A قرار دارد.

براساس اعلام گالف اویل این مشارکت بخشی از تلاش‌های شعبه خاورمیانه این شرکت در راستای دسترسی به‌بخش وسیع‌تری از مشتریان بوده که نیاز به‌روانکارهایی با سطح بسیار بالای عملکردی دارند که هر تولیدکننده‌ای چنین محصولاتی را تولید نکرده، اما عملا مناسب مصرف در خودروهایی است که منطقه خاورمیانه یکی از بازارهای اصلی آن به‌حساب می‌آید. 

در بیانیه این شرکت آمده است: «همکاری توام با رشد، در ساختار DNA شرکت ما گنجانده شده و ما به‌همکاری جدید خود با اصلی‌ترین بازیگران بازار در بخش اتوسرویس ‌های زنجیره‌ای افتخار می‌کنیم.»

ساتیابراتا داس «Satyabrata Das» مدیرعامل گالف اویل خاورمیانه در این بیانه افزود: «ما اطمینان داریم که این همکاری با درکنار هم قرار گرفتن تجارب طرفین سبب خواهد شد خدماتی به‌مشتریان در امارات‌متحده‌عربی ارائه شود که از هـــر دو سمت دارای مزایایی است.» 

همچنین سری جدید التراسینت از محصولات گلف که ویژگی اصلی آن‌ها رعایت سطح کیفی Api-SP است، در تاریخ ۲۷ آبان (۱۷ نوامبر) سال جاری به‌بازارهای بین‌المللی معرفی شدند؛ اما نمایندگی امارات تا زمان عقد این قرارداد برای عرضه آن‌ها اقدامی نکرده و این درحالی است که عرضه این محصول در نمایندگی‌های دیناترید آغاز شده و درواقع بالاترین سطح کیفی محصولات این برند به‌صورت انحصاری تنها در نمایندگی‌های این مجموعه اتوسرویس قابل تهیه بوده و هست و احتمالا خواهد بود. 

برند گالف در سال ۱۹۰۱ تاسیس شد و فعالیت خود را در تگزاس آمریکا آغاز کرد و حالا در بیش از ۲۵ کشور دنیا به‌صورت مستقیم سوخت و روانکار عرضه می‌کند و محصولات آن در بیش از ۱۰۰ کشور به‌صورت نمایندگی عرضه می‌شود. 

نمایندگی خاورمیانه گالف اویل سال ۱۹۸۶ در منطقه آزاد جبل‌علی امارات تاسیس شد و از آن زمان تاکنون محصولات این برند در کشورهای خاورمیانه، عراق، اردن، سوریه، لبنان، پاکستان و افغانستان عرضه شده و به‌طور مستقیم در ۲۰ کشور حضور فعال دارد.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =