گالف ‌اویل ‌لابرینکنتس هند

لابزاندگریسز گزارش داد که گالف‌اویل هندوستان، صنایع‌آپار، بخش گریس ‌سازی شرکت بالمرلاوریس، ساویتااویل و ماکسیموس‌اینترنشنال به‌ عنوان بزرگ ‌ترین شرکت ‌های روانکارساز در هندوستان، همگی با رشد سودآوری نسبت به ‌سال گذشته میلادی مواجه بوده‌اند. همچنین طی سه‌ ماهه اخیر آمارهای مالی در کشور هند رو به ‌صعود بوده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، در این میان گالف ‌اویل ‌لابرینکنتس هند به ‌عنوان یکی از زیرمجموعه ‌های گروه صنعتی هیندوجا «Hinduja» گزارش داده که درآمدش به ۶۴۰ میلیون‌روپیه (هشت‌میلیون و ۸۰۰ هزاردلار) رسیده و این درحالی است که در دوره مشابه سال ۲۰۱۹ این رقم ۵۵۹ میلیون‌روپیه بود و بنابراین این شرکت در دوران کرونایی حداقل افزایش درآمد ۱۴ درصدی داشته است. این درحالی است که این شرکت در زمان ارائه آمارهای مالی‌ اذعان داشته هزینه‌ها فشار زیادی به‌آن‌ها آورده است؛ اما با مدیریت صحیح موفق به‌افزایش سودآوری  شده‌اند. 

درآمد خالص این شرکت نیز با افزایش ۱۴ درصدی نسبت به‌دوره مشابه سال گذشته میلادی به‌چهارمیلیارد و ۸۱۹ میلیون‌روپیه رسیده است که البته این افزایش درآمد را حاصل افزایش ۱۶درصدی تقاضا برای محصولاتشان می‌دانند. دراعلامیه این شرکت آمده است: «درحالی که میزان رفت‌وآمد وسایل نقلیه به‌ویژه دربخش حمل‌ونقل عمومی به‌شرایط پیش از شیوع کووید بازنگشته، اما فعالیت‌های اقتصادی پیشرفت کلی داشته است و افزایش مصرف روانکارها به‌خوبی خبر از این جریان می‌دهد.» 

درادامه اعلامیه این شرکت آمده است که آن‌ها برای رشد دو تا سه‌برابری هدف‌گذاری کرده بودند؛ اما شرایط نامناسب سبب شد به‌این هدف دست پیدا نکنند.

براساس این اعلامیه، غیر از بخش خودروهای سواری، درتمام مصارف رشد تقاضا دیده می‌شود و غیر از نماینده هندوستانی گالف‌اویل، شرکت خصوصی آپار «Apar Industries» نیز توانسته درآمد ناخالص (پیش از کسر مالیات و مخارج) ۷۹۱ میلیون‌روپیه‌ای ثبت کند که این رقم نسبت به‌دوره مشابه درسال ۲۰۱۹ رشد ۱۴۵ درصدی را نشان می‌دهد. 

درمورد بالمر لاوری «Balmer Lawrie» که یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان گریس در این کشور به‌حساب می‌آید نیز سودآوری ۱۰۵ میلیون‌روپیه‌ای ثبت شده است که با درنظر گرفتن درآمد ۷۵میلیون‌روپیه‌ای سال ۲۰۱۹ شاهد رشد ۴۰ درصدی در این شرکت بوده‌ایم.

ساویتااویل «Savita Oil» بیش‌ترین رشد را در این گزارش داشته و نسبت به‌درآمد ۲۱۰ میلیون‌روپیه‌ای سال ۲۰۱۹ حالا با ۲۸۴ درصد رشد، موفق به‌ثبت رکورد ۸۱۱ میلیون‌روپیه شده است.

این شرکت یکی از تامین‌کنندگان روانکار برای شرکت‌های خودروساز هندی محسوب می‌شود و درنهایت می‌توان به‌ماکسیموس‌اینترنشنال «Maximus International» اشاره کرد که با هفت درصد رشد موفق به‌ثبت رکورد درآمدی هفت‌میلیون و ۶۰۰ هزارروپیه‌ای شده است.

دفتر مرکزی این شرکت در استان گجرات بوده و از آن به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تجار روانکار و روغن‌پایه در هندوستان یاد می‌شود که تامین‌کننده نیاز دولت هندوستان نیز هست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =